უამრავი კვლევა ადასტურებს, რომ წარუმატებლობა პიროვნული განვითარების მთავარი ელემენტია… თუმცა ჩვენი საზოგადოება მაინც მხოლოდ მიღწევებზეა ფოკუსირებული — ხშირად უგულებელვყოფთ დამარცხებებს. მნიშვნელოვან გამოსვლებზეც ძირითადად მიღწევებზე ვსაუბრობთ; ხალხიც მაშინ გვაქცევს ყურადღებას, როცა რაღაც მნიშვნელოვანს ვაკეთებთ და წარმატების იარლიყი მოგვეკრობა.
ამის საპირისპიროდ, Nike-მა გადაწყვიტა, თავისი ახალი კამპანია დამარცხების უდიდესი ძალისკენ მიემართა — როგორც სტიმულისა და ბიძგისკენ, რომელიც პროგრესში გვეხმარება.