სააგენტო Fallon London-მა, დიდ ბრიტანეთში ახალი კამპანია ჩაუშვა მათთვის, ვინც უპირატესობას ელექტრონულ ჯავშანს ანიჭებს.
კამპანიის ფარგლებში ანიმაციური პერსონაჟი იბუ შეიქმნა, The Mill-ის მიერ – მხიარული, საყვარელი მაიმუნი, რომელიც ადამიანებს შთააგონებს, რომ თავიანთი მორიგი შვებულება დაგეგმონ.
„ნება მიეცით იბუს, რომ შთაგაგონოთ“ – გვეუბნებიან კამპანიის ავტორები და ორ ვიდეორგოლს გვიზიარებენ სახელწოდებით: „ჩანჩქერი“ და „ფლამენკო“.
თითოეული მათგანი კი, დასვენების განსხვავებული საშუალების დემონსტრირებას ახდენს.