Fendi იტალიური ოსტატობის სიმბოლოა, რომელიც საუკუნეზე მეტი ხნის მდიდარ ისტორიას ითვლის. ბრენდის გზა ბეწვის პატარა სახელოსნოდან იწყება, რამაც ის გლობალურ მოდის გიგანტად აქცია. Fendi-ის საუკუნოვანი ისტორია ადასტურებს დამფუძნებლებისა და მომდევნო თაობების ხედვას, შემოქმედებითობასა და სიმტკიცეს. სანამ თქვენ დილის გემრიელ ყავას იმზადებთ, ჩვენ Fendi-ზე მოგიყვებით.
ეს ამბავი დაიწყო რომში, 1918 წელს, როდესაც ადელე და ედუარდო ფენდიმ ბეწვისა და ტყავის პატარა მაღაზია გახსნეს. თავდაპირველად, ბეწვის ქურქების შეკეთებასა და აღდგენაზე იყვნენ ფოკუსირებულნი. თავიანთი ხელობა სრულყოფილებამდე მიიყვანეს. დეტალების მიმართ მახვილი თვალისა და ხარისხისადმი სწრაფვის წყალობით, სწრაფად მოიპოვეს პოპულარობა.
წყვილს ხუთი შვილი ჰყავდა: პაოლა, ანნა, ფრანკა, კარლა და ალდა. ახალგაზრდა ქალები 1940-იან წლებში შეუერთდნენ ოჯახურ ბიზნესს. მათმა ენერგიამ და ახლებურმა ხედვამ ბრენდს ახალი სული შთაბერა. სწორედ მათი ხელმძღვანელობით დაიწყო Fendi-ის ევოლუცია ტრადიციული ბეწვის ოსტატობიდან მაღალი მოდის ბრენდამდე.
1960-იან წლებში Fendi-ის დებმა ბრენდის იმიჯის მოდერნიზაციის საჭიროება დაინახეს. თანამშრომლობისთვის მათ მოიწვიეს კარლ ლაგერფელდი, ახალგაზრდა და ნიჭიერი დიზაინერი. ლაგერფელდის ინოვაციური მიდგომა, დების ხედვასთან ერთად, გამარჯვებული ფორმულა აღმოჩნდა. მათ ერთად შემოიტანეს ჩაუყარეს საფუძველი Fendi-ის ახალ ეპოქას, რომელიც თამამი დიზაინით, მდიდრული ქსოვილებითა და გემოვნებიანობით ხასიათდებოდა. Fendi-ს ცნობილი ლოგო, ორმაგი ჩაკეტილი F, ფუფუნებისა და დახვეწილობის სიმბოლოდ იქცა. ბრენდის სავიზიტო ბარათი – ბეწვის ქურქები, შექმნილი დეტალებისადმი გულმოდგინე ყურადღებით, მსოფლიოს ყველაზე მოდური ქალების საოცნებო ატრიბუტებად იქცა.
ამას გარდა, Fendi-მ გააფართოვა თავისი პროდუქციის ასორტიმენტი და შემოიტანა მზა ტანსაცმლის კოლექციები, ჩანთები, აქსესუარები და სათვალეები. ასევე, ლეგენდარული ჩანთა “Baguette”, რომელიც 1990-იან წლებში გამოვიდა, გლობალურ სენსაციად იქცა, თავისი სტილური დიზაინისა და პრაქტიკული ფუნქციონალურობის წყალობით.
Fendi-ის წარმატება რამდენიმე ფაქტორს შეიძლება მივაწეროთ. პირველ რიგში, ბრენდის ურყევმა ერთგულებამ ხარისხისა და ოსტატობისადმი მას ერთგული მომხმარებლების ბაზა მოუტანა. მეორე მხრივ, დების ანტრეპრენერულმა სულისკვეთებამ და ხედვამ ბრენდს საშუალება მისცა მორგებოდა ცვალებად ტენდენციებს, ამავდროულად შეენარჩუნებინა თავისი ძირითადი ღირებულებები. ხოლო, კარლ ლაგერფელდთან თანამშრომლობამ Fendi-ს ახალი და თანამედროვე პერსპექტივა შესძინა, რამაც ახალგაზრდა კლიენტურა მოიზიდა.
დღესდღეობით, Fendi კვლავ წამყვანი ძალაა მოდის ინდუსტრიაში. ბრენდის მემკვიდრეობას აგრძელებენ მისი კრეატივ დირექტორები, რომლებიც მდიდარ მემკვიდრეობაზე დაყრდნობით მას საკუთარ უნიკალურ ხედვას მატებენ.
რუბრიკის „ყავასთან საკითხავი“ წარმდგენია Dunkin’.