მარკეტერი წარმოგიდგენთ Switch Communications-ის განხორციელებულ შესანიშნავ სოციალურ ექსპერიმენტს, რომელმაც ყველანაირი რეკორდი მოხსნა და 1 დღეში 29 მილიონზე მეტი ნახვა მოაგროვა! დამკვეთი UNICEF Georgia.
მსოფლიოში 150 მილიონზე მეტი ბავშვი უსახლკაროდაა, სწორედ ამ პრობლემაზე დააფიქრა უამრავი ადამიანი ექსპერიმენტმა, რომელიც მალე სხვადასხვა არხებმა გაავრცელეს! ნახეთ ვიდეო:
[fbvideo link=”https://www.facebook.com/unicef/videos/10154172186644002/” width=”720″ height=”340″ onlyvideo=”1″]
ვიდეო დაიდო ფეიჯზე NowThis და