in

“Axe” მაჩოებზე უარს ამბობს

BOG
BOG

ბრენდმა გადაწყვიტა “Dove”-ის სარეკლამო კამპანიის წარმატება გაიმეოროს და თავის სარეკლამო კამპანიებში მაჩოებზე და კულტად ქცეულ კაცის გარეგნობაზე უარს ამბობს. ამიერიდან “Axe” აქცენტს ჩვეულებრივ კაცებზე გააკეთებს.

BOG

ვიდეორგოლში “Find Your Magic” ბრენდი მოგვიწოდებს აქცენტი ტემპერამენტზე და ინტელექტზე გავაკეთოთ და მომხიბვლელობა გარეგნობის გარდა სხვა თვისებებშიც ვეძებოთ.

https://www.youtube.com/watch?v=WzTSE6kcLwY

უფრო მეტი, ვიდრე ტექნოლოგია

გამიშვი! – სანდრო გაბილაია თავის თანაპროდუსერ მაია გურაბანიძეს სიმღერას უძღვნის