in

“Fockups” — რა ბედი ეწევა გარე რეკლამებს რეალურ სამყაროში ?

თუ ვივარაუდებთ, რომ რეკლამა უტოპიურ სამყაროშიც კი არსებობს, სავარაუდოდ, მას მოციმციმე ბილბორდებსა და ნეონის აბრაზე, ან ლამპიონებზე იპოვით. მართალია, რეალობა ამისგან შორს არის, მაგრამ ქუჩებში პლაკატების წინასწარი ვიზუალიზაცია ხშირად მხოლოდ ზემოხსენებულ სცენარებს ასახავს.

საბოლოო დიზაინის მაკეტები, რომლებსაც კლიენტებს წარუდგენენ, როგორც წესი, ზედმეტად იდეალისტურია — ასეთია Witze Hugslag-ის, ჰოლანდიელი დიზაინერისა და კრეატიული სააგენტო Onze Kapel-ის სამხატვრო ხელმძღვანელის დასკვნა. როგორც რეალისტს, ჰოგსლაგს უყვარს არასრულყოფილება და სძულს ზედმეტად დამუშავებული სურათები, მათ შორის ტიპური მაკეტები.

„თავდაპირველ წარმოდგენებში ობიექტები შეუფერხებლად ვრცელდება სივრცეში, ლამაზად განათებულ ქუჩებში, ლურჯი ცის ან სრულყოფილი ვიზუალების ფონზე. ეს არ ასახავს რეალობას, რისთვისაც მაკეტები უნდა იქნას გამოყენებული“, — აღნიშნავს დიზაინერი.

ჰოგსლაგის ახალი პროექტი, სახელწოდებით Fockups, რეალური სამყაროს დიზაინს გულწრფელი სახით წარმოგვიდგენს. მაკეტებზე, პლაკატებსა და ბილბორდებზე გამოსახული პირველყოფილი სიტუაციებისგან განსხვავებით, მათ ხშირად არასასურველი კუთხით უყურებენ — ისინი ფეხქვეშ ითელება და ექვემდებარება როგორც ამინდის ცვლილებებს, ისე „ადამიანის სისულელის“ გამოვლენას.

სიმართლე ის არის, რომ თქვენ არ გაქვთ სრული კონტროლი იმაზე, თუ სად გამოჩნდება თქვენი ნამუშევარი. გახსოვდეთ, ზოგიერთი ადამიანი მხოლოდ მაშინ ათვალიერებს დიდი ხნის შრომის შედეგად შექმნილ ნამუშევრებს, როცა ტუალეტში არიან. „უფრო ფართო გაგებით, Fockups არის სრულყოფილების ბრალდება. ეს არის უკომპრომისო შეხსენება ადამიანებისთვის, რომ ისინი არ არიან სრულყოფილები, მაშინაც კი, თუ მათი ონლაინ აქტივობა სხვა რამეზე მოქმედებს“, — განმარტავს ჰოგსლაგი.

Fockups ხელმისაწვდომია როგორც Photoshop ფაილის რვა პაკეტი დიზაინერებისთვის (და მათი კლიენტებისთვის), რათა დიზაინი უფრო დამაჯერებლად წარმოადგინონ ყოველდღიურ გარემოში.

რა განსაზღვრავს სწავლის უნარს გამოცდებზე უკეთ?

Cardeal: „600%-იანი გაუმჯობესება გვაქვს გაყიდვებში, 500Georgia-ში მონაწილეობის შედეგად“