კომპანიები რეგულარულად აახლებენ არსებულ შეფუთვებს და უშვებენ ახლებს. მაინც, როგორ შეფუთვებს უშვებენ სასმელისა და სურსათის მწარმოებლები? მაგალითად, პირველი დიზაინი OREO-სა და Super Mario-ს თანამშრომლობით შეიქმნა, ორცხობილების ლიმიტირებული სერიისთვის. ვნახოთ, რა მდგომარეობაა სხვა ბრენდებთან. ასე რომ, თვალი გადაავლეთ ახალი დიზაინებს და შეაფასეთ.
ეს კი გამოცემა ELLE-ის ყავის ბრენდია. როგორ მოგწონთ მისი შეფუთვა?
TetraPak-მა მარკეტინგულად შეფუთა პროდუქტი და მუყაოს ზედაპირი ახლებური პრინტებით მორთო.
ჩინური წყლის ბრენდი პროდუქტის დიზაინში ისტორიული გზით წავიდა. გადადუღებული წყალი ჩინეთის ყოველდღიური ცხოვრების უმნიშვნელოვანესი ნაწილია. შეფუთვაზე ეს ხასიათი სონგ-დინასტიის გამოსახეს. დიზაინი უფრო მეტად გამოხატავს ცხოვრების სტილს, ვიდრე პროდუქტის ფუნქციას. განსაკუთრებული წყლის ასახვისთვის უძველესი ნახატი გამოიყენეს. შეაფასეთ Jinmailang Beverage-ის შეფუთვა.
ეტიკეტების წარმოებისას ციფრული ბეჭდვის ავტომატიზება საკვები & სასმელი პროდუქტების ეფექტურობაზე დადებითად აისახება.
შეფუთვის დასამზადებლად საკვებ ნარჩენებსაც კი იყენებენ, მაგალითად, ავოკადოს ქერქს. ამგვარად, ცდილობენ ბიოდეგრადირებადი მასალით ჩაანაცვლონ პლასტმასა და სხვა შესაფუთი მასალები.
ულტრა-დამუშავებული საკვები დამატებით ცხიმებს, კონსერვანტებს, ხელოვნურ საღებავებსა და დამატკობლებს შეიცავს. ამდენად, ამ ტიპის პროდუქტის შეფუთვაზე უნდა იყოს მითითებული შესაბამისი გაფრთხილება, აი, მაგალითად, როგორიც სიგარეტის კოლოფებზეა.
Hostess’ Voortman ორცხობილების ახალი ტიპის შეფუთვაზე გადადის. საწარმოს გუნდმა ხელახალი გამოყენების შეფუთვა გამოიგონა, სულ რაღაც, 6 თვეში.
Buffalo Style Mayo ამაზონზე ბალზამის ტუბითაა ხელმისაწვდომი. ცხარე სოუსის ტუბით წაღება კომპაქტური და მოსახერხებელია.
ეს კი გადამუშავებადი შეფუთვები.
საკვები და ფარმაცევტული პროდუქტების შეფუთვაში ნანოტექნოლოგიაც გამოიყენება.
AdvanSix-მა 100%-ით გადამუშავებადი ნეილონი გამოიყენა საკვები პროდუქტების შესაფუთად და სხვა მიზნებისთვის.
ეს შვედური ალკოჰოლი ქაღალდის ბოთლებითა და ქილებით შეგიძლიათ მიირთვათ.
ბრიტანული ბრენდი Coveris-ის ახალი შეფუთვა, რომელიც მოიცავს კვადრატულ, პოლიეთილენით დაფარული კრაფტის ქაღალდის ფიალას, ხოლო გამჭვირვალე ხუფი დამზადებულია 30% rPET-ით.
ანანასის ღეროებით მიღებული ბიოპლასტიკური შეფუთვა ხომ არ გესიამოვნებათ?
Pernod-Ricard-მა მსუბუქი გადამუშავებადი ბოთლები შეიმუშავა მაღალი კლასის ალკოჰოლური სასმელებისთვის.
ეტიკეტირებული ბოთლები უფრო მდგრადი გამოსავალია თუ უეტიკეტო? პლასტმასასგან დაკავშირებული გამოწვევების ფონზე, ზოგიერთი მწარმოებელი უეტიკეტო PET შეფუთვას არჩევს.
Lidl პირველი სუპერმარკეტი იქნება დიდ ბრიტანეთში, რომელიც ოკეანის პლასტმასას გამოიყენებს წყლისი ბოთლის შეფუთვაში.
Heinz Beanz-ის Snap-ის შეფუთვის 39% რეციკლირებული მასალით არის დამზადებული.
Juan Pistolas პროდუქტი სამკუთხა კომპაქტურ მულტიპაკეტშია შეფუთული.
Solid Gold ძაღლის საკვების შეფუთვისთვის ბრენდის საკულტო ილუსტრაციები გამოიყენეს.
ყავის მოსახერხებელი მდგრადი შეფუთვა.
Vulgar Brewing-მა გრავიურის სტილის შეფუთვის დიზაინი გამოუშვა.
Arla Group რძის პროდუქტების შესაფუთად გამჭვირვალე გადამუშავებად შეფუთვაზე გადადის.
ანბანით შთაგონებული შეფუთვა.
60-იანების პოპ-არტით შთაგონებული შეფუთვა.
პოპ-კულტურით შთაგონებული შეფუთვა:
ჰიპნოტიკური ეფექტის შეფუთვა ლუდისთვის.
წყარო: packagingdigest