in

რეტრო რეკლამა ფეხბურთის ციებ-ცხელებაზე

BOG
BOG

Sports Direct-ის უახლესი რეკლამა მოგვითხრობს, რა ხდება, როცა ფეხბურთის ციებ-ცხელება იწყება და ყველა ერთი განწყობის ირგვლივ ერთიანდება. ვნების კონცეფციით შთაგონებული კამპანია შესანიშნავად ასახავს ევროპის ჩემპიონატის უნიკალურ უნარს, გააერთიანოს ადამიანები და წაახალისოს ისინი, გვერდზე გადადონ თავიანთი განსხვავებები.

რეკლამის ერთ-ერთი გამორჩეული ასპექტია მისი ფოკუსირება ყოველდღიურ ლოკაციებზე, საფეხბურთო ციებ-ცხელების ნამდვილ ადგილებზე. მაგალითად, სიუჟეტი იწყება მანჩესტერში, ჩვეულებრივ ჩიხში, სადაც ხაზგასმულია, რომ ფეხბურთის სიყვარული საზოგადოებაშია ფესვგადგმული.

რეკლამას ხიბლს მატებს 90-იანი წლების ნოსტალგიური განწყობა — ეს რეტრო სტილი უფრო ფართო აუდიტორიისთვისაა მიმზიდველი და მაყურებელს სასიამოვნო მოგონებებს აღუძრავს.

რომელ მოწყობილობებზე იმუშავებს Apple Intelligence და iOS 18?

მწვანე კონცხი ბოტანიკოს საცხოვრებელ კომპლექსში კაფე „ბოტანიკო“ გაიხსნა