in

Ford-ის ვინტაჟური რეკლამა სტერეოტიპების დამსხვრევისკენაა მიმართული

BOG
BOG

Built Ford Proud ერთობლივი კამპანიაა — სამუშაო ტანსაცმლის ბრენდ Dickies-ისა და ავტომობილების მწარმოებელ Ford-ის. კამპანიის მთავარ გმირს კი მსახიობი სიდნი სუინი წარმოადგენს, რომელიც საკმაოდ ცნობილი როლების პარალელურად, მანქანის მექანიკოსობასაც ითავსებს. მის TikTok არხ Syd’s Garage-ს 1,6 მილიონი გამომწერი ჰყავს.

უახლესი თანამშრომლობის ფარგლებში ძირითადი აქცენტი Ford-ის მიერ წარმოებულ Mustang-ზე კეთდება. ეს განსაკუთრებით სიმბოლურია სიდნისთვის, ვინაიდან ბავშვობიდან ახსოვს Ford-ის მანქანების შეკეთების გამოცდილება, თავის ოჯახთან ერთად. ამავდროულად, სიდნის 1965 Mustang-ით შთაგონებული სამუშაო ტანსაცმელი აცვია და მთელ ვიდეორგოლსაც სრულად ვინტაჟური ხასიათი გასდევს.

მთლიანობაში, კამპანიის კონცეფცია სტერეოტიპების დამსხვრევა და იმის ჩვენება იყო, რომ ქალებისთვისაც ისეთივე საინტერესოა ეს საქმიანობა, როგორც კაცებისთვის.

სიცოცხლის გასახანგრძლივებელი წამალი ძაღლებისთვის — FDA-ის განცხადება

ძმები დოჯები, ადამიანები, რომლებმაც დიდი წვლილი შეიტანეს საავტომობილო ინდუსტრიის ჩამოყალიბებაში