in

რატომ გაუკეთა Ford-მა მძღოლებს გრიმი?

BOG
BOG

საგზაო უსაფრთხოების შესახებ ცნობიერება რომ აემაღლებინათ, Ford-ში გადაწყვიტეს, მაკიაჟის ხელოვნებისთვის მიემართათ. გზავნილი მკაფიოა, საჭესთან ნასვამი არ უნდა დაჯდეთ, რადგან დალევა სახალისოა მხოლოდ მაშინ, როცა მანქანას არ მართავთ. ინსპირაცია რომ გართობისას ჩაძინებული მეგობრის სახის მოხატვისგან წამოვიდა, ამას ვიდეოშიც მარტივად ამოიკითხავთ და ნამდვილად საინტერესოა გზა, რომელსაც ბრენდმა საგზაო უსაფრთხოების შესახებ ცნობიერების ასამაღლებლად მიაგნო:

Drinking is fun… When you are not driving-ის კამპანიაზე BBA Ecuador-მა იმუშავა. 

TikTok-ს AI კონტენტის შესაბამისი ნიშანი ემატება

WhatsApp-მა დიზაინი განაახლა