in

„როცა საკუთარ კანში თავს კომფორტულად გრძნობ…“

 

სააგენტო Johannes Leonardo ტანსაცმლის ბრენდ GAP-ისთვის შექმნილ პირველ ნამუშევარში თანამედროვე ცეკვის დახმარებით ცდილობს კომპანიის ღირებულებას გადმოცემას, რომ ჯინსის სამოსი ყველასთვისაა.

მრავალფეროვნების სადემონსტრაციოდ, ვიდეორგოლში სხვადასხვა კანის ფერის, გარშემოწერილობისა თუ წონის ადამიანი ცეკვავს GAP-ის სამოსით შექმნილი კოშკის გარშემო… მოცეკვავეებსაც, ასევე, GAP-ის ტანსაცმელი ამშვენებთ.

ვიდეორგოლის გზავნილია: „როცა საკუთარ კანში თავს კომფორტულად გრძნობ, სწორედ მაშინ შეგიძლია მომავლის ოპტიმისტურად დანახვა“.

ნახეთ და შეაფასეთ სააგენტოს ნამუშევრი:

კონტაქტური ლინზა დაზუმვის ფუნქციით, ანუ როგორ მოვაახლოვოთ გამოსახულება თვალის დახამხამებით

Amazon-მა B2B მიმართულების პირველი ბრენდი შექმნა