სააგენტო Johannes Leonardo ტანსაცმლის ბრენდ GAP-ისთვის შექმნილ პირველ ნამუშევარში თანამედროვე ცეკვის დახმარებით ცდილობს კომპანიის ღირებულებას გადმოცემას, რომ ჯინსის სამოსი ყველასთვისაა.
მრავალფეროვნების სადემონსტრაციოდ, ვიდეორგოლში სხვადასხვა კანის ფერის, გარშემოწერილობისა თუ წონის ადამიანი ცეკვავს GAP-ის სამოსით შექმნილი კოშკის გარშემო… მოცეკვავეებსაც, ასევე, GAP-ის ტანსაცმელი ამშვენებთ.
ვიდეორგოლის გზავნილია: „როცა საკუთარ კანში თავს კომფორტულად გრძნობ, სწორედ მაშინ შეგიძლია მომავლის ოპტიმისტურად დანახვა“.
ნახეთ და შეაფასეთ სააგენტოს ნამუშევრი: