in

გარისკე ყველაფერი – ნაიკის ახალი რეკლამა მსოფლიო ჩემპიონატისთვის

წელს მსოფლიო თასის წელია, რაც ნიშნავს იმას, რომ ფეხბურთელებმა მედიის, მარკეტერების და ქომაგების დიდი შემოტევა უნდა აიტანონ.

მიუხედავად იმისა, რომ Nike-ი არ არის მსოფლიო ჩემპიონატის სპონსორი მათ ეს მოვლენა ხელიდან მაინც არ გაუშვეს და თემატური რეკლამა გადაიღეს. რეკლამის სიუჟეტად ფეხბურთელების სტრესული მდგომარეობა აიღეს. მსგავსი სიუჟეტი ნაიკმა არაერთხელ გამოიყენა.

“გადამწყვეტი მომენტები რისკზე გადის, გოლის გასატანად ბურთზე ფეხის დარტყმა ყველაზე დიდი რისკია – გარისკეთ ყველაფერი…”

http://youtu.be/gwxdEECNpZY

„სოციალურ მედიაში ნებისმიერი ბრენდის გვერდი ერთი მსახიობის თეატრი არ არის“

„სანტინოს“ ინტერაქტიული აპლიკაცია – Milk.ge