in

ქართულმა სტუდია GARNAMATAC-მა SpongeBob Reimagined-ის ერთ-ერთ სერიაზე იმუშავა

SpongeBob დღემდე ინარჩუნებს ბევრისათვის საყვარელი ანიმაციის წოდებას და შესაბამისად, აქტუალობაც უცვლელია. ამას ხელს უწყობს SpongeBob Reimagined სერიებიც, რომლის ერთ-ერთ ცნობილ ეპიზოდზეც ქართულმა სტუდია GARNAMATAC-მა იმუშავა.

BOG
BOG

„ჩვენთან დამკვეთისგან მოვიდა სპანჯბობის Rock Bottom ეპიზოდის ორიგინალი, ორგანზომილებიანი ვერსია და მითითება: უნდა მოგვეხდინა მისი ადაპტაცია ტიმ ბარტონისეულ სტილში, რაც სხვა ელემენტთა შორის გულისხმობს გაზვიადებულ ფორმებს, სიურრეალისტურ დიზაინს, ბნელ და ოდნავ შემაშფოთებელ განწყობას. ასევე, ანიმაციაც და ტექსტურებიც თოჯინური, ე. წ. stop motion სტილის უნდა ყოფილიყო. ამ ბრიფთან ერთად სრული შემოქმედებითი თავისუფლება და გასაქანი მოგვცეს. ჩემი აზრით, ეს არის მთავარი მიზეზი, რატომაც გამოვიდა მოცემული სერია განსაკუთრებული. ბევრი თბილი კომპლიმენტი მივიღეთ Nickelodeon-ისგან“, აღნიშნავს GARNAMATAC Animation-ის პროექტ მენეჯერი, ოთო შამუგია.

აღსანიშნავია, რომ უკვე 3 წელია, GARNAMATAC Animation მჭიდროდ თანამშრომლობს ნიუ-იორკულ სტუდია Cartuna-ს პროდიუსერებთან და ერთობლივი ძალებით ქმნიან ანიმაციურ კონტენტს Nickelodeon Digital-ისთვის. ნამუშევრები კი უმეტესწილად Nickelodeon-ის ოფიციალურ იუთუბ არხზე ქვეყნდება. „მთელი ამ პერიოდის განმავლობაში საკმაოდ თანმიმდევრულები ვიყავით პროექტების ხარისხში, ვადებში კი — სტაბილურები, რამაც, ვფიქრობ, გააბედვინა Nickelodeon-ს, რომ მთავარი IP ჩვენთვის გადმოელოცათ ცოტა ხნით. SpongeBob: Reimagined სერიების ფარგლებში შემოგვთავაზეს ერთი ეპიზოდის შესრულება სამ განზომილებაში, რაზეც უარი ვერ ვთქვით“, — ამბობს ოთო.

M: საინტერესოა, რა პროცესებს მოიცავდა ანიმაციაზე მუშაობა და სამომავლოდაც თუ გეგმავთ თანამშრომლობას?

ის, რაც შემიძლია საჯაროდ გაგიზიაროთ, არის სტანდარტული პროცესი, რაც ანიმაციიდან ანიმაციამდე მეტწილად უცვლელია. უპირველეს ყოვლისა პროექტს ვაქუცმაცებთ, ვშლით მარტივად გადამუშავებად ლუკმებად. ამ ლუკმებს ვანაწილებთ სტუდიაში და განვიხილავთ, თუ არის რაიმე ისეთი, რისი დაზღვევაც შეგვიძლია სტუდიის გარეთ.

ამ შემთხვევაში სპანჯბობის და პატრიკის კონცეფციებზე ძალიან ნიჭიერი ქართველი არტისტი დავიხმარეთ. დანარჩენი პერსონაჟების და გარემოების კონცეფციები გარნამატაკში დამუშავდა, ჩვენი არანაკლებ ნიჭიერი არტისტების მიერ. მოდელირება, ვიზუალის განვითარება (ე. წ. look development) და რიგინგი ძირითადად პარალელური ფაზებია — მითუმეტეს მაშინ, როცა ბევრი პერსონაჟია. ბოლოსკენ სცენებს ვანათებთ, ვარენდერებთ და კომპოზიტინგში ვაცხობთ. მთლიან ფაიფლაინს სამხატვრო ხელმძღვანელი ჰყავს, ვინც იცავს სტილის ერთიანობას. ცალკეულ ფაზას ქვე-ფაზები და განშტოებები აქვს, მაგრამ იმდენად გავიწაფეთ მსგავსი ქრონომეტრაჟის ანიმაციებზე მუშაობაში, რომ პროექტის კომპლექსურობა აღარ გვაფრთხობს. 3 წლის წინ შფოთვები გვქონდა.

M: როგორ იმოქმედებს ეს გამოცდილება თქვენს გუნდზე საერთაშორისო ასპარეზზე მუშაობის თვალსაზრისით?

გარნამატაკი თითქმის ექსკლუზიურად უცხოურ ბაზრებზე მუშაობს. იშვიათად თუ გამოხტება ქართული პროექტი ისეთი, რომელიც თვალებს აგვინთებს და გულს აგვიჩქარებს. ისიც ბიუჯეტის განახევრების და ჩვენი მხრიდან სხვა დათმობების ხარჯზე ხდება ხოლმე აღსრულებადი. სპანჯბობის პროექტის მიმართ რაიმე კონკრეტული მოლოდინები არ გვქონია. ჯერჯერობით ვკმაყოფილდებით იმით, რომ რასაც ვქმნით თავადვე მოგვწონს. თუმცა უნდა ვაღიარო, რომ ეს ანიმაცია გამორჩეულია.

არცთუ ისე დიდი ხანია დავიწყეთ ჩვენი პროექტების გაშლა და გამოქვეყნება Youtube-ზე. ამჟამად ჯერ მხოლოდ ორი ნაწარმი გვაქვს მეტ-ნაკლებად დეტალურად განხილული ტექნიკურად ცნობისმოყვარე აუდიტორიისთვის. ვიმედოვნებთ, სპანჯბობსაც მალე დავაწევთ არხს, ამიტომ შემოგვიერთდით.


კრედიტები:

GARNAMATAC
Art Director & Head of CG: Nika Maisuradze
Concept Artists: Nikoloz ‘Baloo’ Kuparadze, Rena Chachanidze, Tamo Nebieridze
Look Development Artists: Tamuna Chagunava, Rena Chachanidze
CG Tank, Environments and Props: Sandro Tatinashvili
Lord of the Rigs: Irakli Kiladze
Animators: Irakli Kiladze, Marita Giorgadze, Tamo Nebieridze
Compositing: Nika Maisuradze
Project Manager: Oto Shamugia
Cartuna
Producer: Noah Pardo
Executive Producers: Adam Belfer, James Belfer

Spotify-ის ახალი კონტენტი მედიტაციასა და დაძინებაში დაგეხმარებათ

Facebook, ვიდეოს ახალი ფუნქციებით, TikTok-თან შეჯიბრს განაგრძობს