in

გაუჩინარებული ტელეწამყვანი! შესანიშნავი სოციალური ექსპერიმენტი

რუსეთში, ყოველწლიურად ათასობით ადამიანი იკარგება. პრობლემის აქტუალურობიდან გამომდინარე, სარეკლამო სააგენტო “კოპერნიკმა” სოციალური კამპანია განახორციელა.

პროექტის ფარგლებში, ომსკის ტელევიზიაში, მთელი დღის განმავლობაში საინფორმაციო გამოშვება წამყვანის გარეშე მიდიოდა. წამყვანის არსებობაზე მხოლოდ ცარიელი სკამი და მიკროფონი მიანიშნებდა. ჩვეულებრივი ადამიანისგან განსხვავებით, რომლის დაკარგვასაც მხოლოდ რამდენიმე დღეში და უკეთეს შემთხვევაში რამდენიმე საათში აღმოაჩენენ, ტელეწამყვანის გაუჩინარება პირველივე წუთიდან შესამჩნევია.

ბრენდინგის მასტერკლასი! Google-ს Alphabet-ის ბრენდირების ლოგიკა და სტარბაქსის და ვირჯინის გაკვეთილები

“Man in Black”-ი Air New Zealand-ის ვიდეორგოლში დაბრუნდა!