in

AI-ის მიერ გენერირებული კონტენტის გამორჩეული ტიპები

ხელოვნური ინტელექტის ტექნოლოგიის მიღწევების წყალობით, კონტენტის გენერირება არ უნდა იყოს რთული ამოცანა. AI სულ უფრო მეტად ერევა კონტენტის შექმნაში, ამიტომ გონივრული იქნება, რომ მარკეტერები გაეცნონ ხელოვნური ინტელექტის მიერ შექმნილი კონტენტის სხვადასხვა ტიპს.

ეს ხელსაწყოები დაგვეხმარება მაღალი ხარისხის კონტენტის გენერირებაში, რომელიც მიმზიდველი იქნება თქვენი აუდიტორიისა და ბრენდისთვის. ამ ბლოგ პოსტში ჩვენ შევისწავლით AI-ის მიერ გენერირებული კონტენტის საუკეთესო ტიპებს მარკეტინგში. ამ ტიპის კონტენტის გამოყენებით, თქვენ შეგიძლიათ გააუმჯობესოთ კონტენტის სტრატეგია და მოიპოვოთ კონკურენტული უპირატესობა ბაზარზე. Hubspot-მა, 1350-ზე მეტი ამერიკელი მარკეტერი გამოჰკითხა, მათ შორის ისინი, ვინც უკვე იყენებს ხელოვნურ ინტელექტს.

სოციალური მედია – 58%

ყველაზე ხშირად მარკეტერები AI-კონტენტს სწორედ ამ მიზნით იყენებენ – პოსტების შესაქმნელად. სოციალური მედიის მარკეტერებმა უნდა შექმნან კონტენტი, რომლითაც მათი აუდიტორია ისიამოვნებს, ხოლო კონტენტის ასისტენტის გამოყენება სოციალური მედიის კალენდრის მართვას ბევრად აადვილებს.
მარკეტერებს შეუძლიათ გამოიყენონ AI სოციალური მედიის პოსტებისთვის:

კონტენტის შექმნა: ხელოვნური ინტელექტის ინსტრუმენტები დაგეხმარებათ დააგენერიროთ იდეები, თემები და სათაურები სოციალური მედიის პოსტებისთვის. გამოკითხული მარკეტერების 35% იყენებს AI-ს იდეების ან შთაგონების მისაღებად.

დაგეგმვა და გამოქვეყნება: AI-ზე მომუშავე სოციალური მედიის დაგეგმვის ინსტრუმენტები დაგეხმარებათ ავტომატურად განათავსოთ თქვენი კონტენტი ყველაზე ეფექტურ დროს და ოპტიმიზაციაც კი გაუკეთოთ თქვენს კონტენტს კონკრეტული სოციალური მედიის პლატფორმებისთვის.

აუდიტორიის ანალიტიკა: AI დაგეხმარებათ უკეთ გაიგოთ თქვენი აუდიტორია მონაცემთა ანალიზის საშუალებით.

პროდუქტის აღწერილობა

მარკეტერების 50%-მა, რომლებიც იყენებენ გენერაციულ AI-ს, აღმოაჩინა, რომ ეს ტექნოლოგია სასარგებლოა პროდუქტის აღწერის შესაქმნელად. შეიძლება რთული იყოს სიტყვების პოვნა ახალი პროდუქტების აღწერისთვის, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც თქვენმა აუდიტორიამ არ იცის ტერმინოლოგია. მარკეტერებს შეუძლიათ გამოიყენონ ხელოვნური ინტელექტი არა მხოლოდ პროდუქტის ფუნქციონალობისა და მახასიათებლების ზუსტად ასახსნელად, არამედ იმისათვისაც, გასაგები იყოს ფართო საზოგადოებისთვის.

ელფოსტა

იმ მარკეტერთა 43% რეგულარულად იყენებენ ხელოვნურ ინტელექტს, ელფოსტის მარკეტინგისთვის.ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით, მარკეტერებს შეუძლიათ გააუმჯობესონ თავიანთი სტრატეგია:

დროის ოპტიმიზაცია: ხელოვნური ინტელექტის ინსტრუმენტებს შეუძლიათ შემოგთავაზონ დღის და კვირის საუკეთესო დრო კონკრეტული ელფოსტის გასაგზავნად, იმის მიხედვით, თუ როდის იქნება მიმღები ელფოსტაში შესული. ამან შეიძლება გააუმჯობესოს ღია ტარიფები, დაწკაპუნების სიხშირე (CTR) და კონვერტაციები.

Subject Line Generation: AI-ს შეუძლია შექმნას ეფექტური და მიმზიდველი სათაურები კამპანიებისა და სამუშაო თემების ანალიზით.

A/B ტესტირება: AI შეიძლება გამოყენებულ იქნას A/B ტესტირების ჩასატარებლად, სადაც ერთი და იგივე ელ.ფოსტის ორი განსხვავებული ვერსია ეგზავნება აუდიტორიის შემთხვევით ნაწილს და იზომება შედეგები.

სურათები

მარკეტერებს ბევრი ვიზუალის შექმნა შეუძლიათ ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით. მარკეტერთა 36% ამას ძალიან საჭირო ხელსაწყოდ მიიჩნევს. რაც შეეხება საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციას, სურათებს შეუძლიათ გააუმჯობესონ თქვენი რანკინგი საძიებო სისტემაში და ყურადღების მიპყრობის ელემენტები თქვენს ბლოგს.

ბლოგის პოსტები

მარკეტერთა მესამედზე მეტმა აღმოაჩინა, რომ ხელოვნური ინტელექტის ინსტრუმენტები საინტერესოა ბლოგ-პოსტების შესაქმნელადაც.

AI წერის გენერატორების რამდენიმე უპირატესობაა:

ეფექტურობა: მარკეტერებს შეუძლიათ დაზოგონ დრო და რესურსები ბლოგის პოსტების შექმნის სხვადასხვა ასპექტების ავტომატიზებით, როგორიცაა თემის გენერირება, კვლევა და დაწერაც კი.

პერსონალიზაცია: AI-ს შეუძლია გააანალიზოს მომხმარებელთა ქცევა, პრეფერენციები და ნახვის ისტორია, რათა დაეხმაროს ბლოგის კონტენტის კონკრეტულ აუდიტორიას.

ლენდინგ გვერდები

მარკეტერების თითქმის მეხუთედი, რომლებიც იყენებენ ხელოვნურ ინტელექტს, აღნიშნავენ, რომ ის სასარგებლოა ლენდინგ გვერდებისთვის. ბევრი ბიზნესი არ აფასებს კარგი UX-ის ძალას. ხელოვნური ინტელექტი კი დაგეხმარებათ გააუმჯობესოს მომხმარებლების ნავიგაცია

A/B ტესტირება: AI და მანქანათმცოდნეობის ალგორითმები შეიძლება გამოიყენოთ მომხმარებლის ქცევის გასაანალიზებლად და ლენდინგ გვერდის ყველაზე ეფექტური ელემენტების დასადგენად.

ოპტიმიზაცია: ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით ანალიტიკა ეხმარება ანალიზს ვებსაიტების გაშვების დრო, დატვირთვის დრო და სხვა მნიშვნელოვანი მონაცემები. ეს შეხედულებები მარკეტერებს საშუალებას აძლევს გააუმჯობესონ ლენდინგ გვერდები და გააუმჯობესონ მომხმარებლის გამოცდილება ვებსაიტის უკეთესი ჩართულობისთვის.

ელექტრონული წიგნები

ჩვენი გამოკითხვის თანახმად, ერთ-ერთი სასარგებლო ტიპის კონტენტი (17%) ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით არის ელექტრონული წიგნები.

თეთრი ფურცელი

უნდა უზრუნველყოს უნიკალური შეხედულებები და ინდუსტრიის ანალიზი სხვადასხვა თემაზე. მიუხედავად იმისა, რომ ხელოვნური ინტელექტი კარგია შაბლონების ამოცნობასა და მონაცემთა ანალიზში, მას შეიძლება არ ჰქონდეს კრეატიულობა და კომპლექსური საკითხების გაგება, რაც აუცილებელია მაღალი ხარისხის თეთრი ფურცლის შესაქმნელად – ასე რომ, სავარაუდოდ, ის მარკეტერებისთვის ისეთივე სარგებელს ვერ მოუტანს, როგორც კონტენტის სხვა ტიპები.

წყარო: Hubspot

გველი InkBand-ის რებრენდინგის ინსპირაციად იქცა

რეგიონში პირველი ნეო უნივერსიტეტის კიდევ ერთი სიახლე – SKILLWILL-მა სწავლების პროცესში ხელოვნური ინტელექტი დანერგა და ციფრული ავატარი შექმნა