in

„ჯეოსელის“ ახალი მობილური აპლიკაცია Movla, ქვეყნის მოვლისთვის

ნიკა-გვენცაძე„ჯეოსელმა“ მოგზაურთა 10 ჯგუფს სთხოვა ემოგზაურათ, აღმოეჩინათ და ვიდეოს სახით აღებეჭდათ საქართველოს ის ადგილები, რომლებიც გვეამაყება და რომლებიც, სამწუხაროდ, დანაგვიანებულია. „ჯეოსელმა“ მიზნად დაისახა, ეს პრობლემა ტექნოლოგიების დახმარებით გადაეჭრა და წამოიწყო ახალი პროექტი „ქვეყნის მოვლა მობილური ინტერნეტით“, რომლის ფარგლებშიც მობილურ აპლიკაცია Movla შექმნა. აპლიკაციის საშუალებით შესაძლებელია, მოგზაურობისას მონიშნოთ დანაგვიანებული ადგილი რუკაზე და დაეხმაროთ მათ, ვისაც დასუფთავების სურვილი აქვს და თავადაც ჩაერთოთ ქვეყნის მოვლაში. პროექტის მიზნების შესახებ  მარკეტერთან “ჯეოსელის” მარკეტინგული კომუნიკაციების მენეჯერმა ნიკა გვენცაძემ ისაუბრა.

 

 

M: რა მიზანი აქვს პროექტს და როგორ გაგიჩნდათ მისი წამოწყების იდეა?

“ჯეოსელისთვის”  მნიშვნელოვანი გამოწვევაა, ახალი ტექნოლოგიები მაქსიმალურად სასარგებლო გავხადოთ  ადამიანისთვის და გარემოსთვის. ჩვენ დარწმუნებულები ვართ,  რომ მობილური ინტერნეტით შესაძლებელია ჩვენი ქცევისა და გარემოს უკეთესობისკენ შეცვლა. სწორედ ამიტომ, საზოგადოებას ვთავაზობთ  ახალ პროექტს, – „ქვეყნის მოვლა მობილური ინტერნეტით“. ჩვენ შევქმენით ახალი აპლიკაცია „მოვლა“, რომელიც საქართველოში მოგზაურობასა და მასზე ზრუნვას ერთმანეთთან მჭიდროდ აკავშირებს. ჩვენ გვინდა, მოგზაურ ადამიანებს ახალი, ძალიან სასარგებლო მისიაც შევთავაზოთ: აპლიკაციის საშუალებით, ტურისტულ ლოკაციებზე მონიშნონ დანაგვიანებული ადგილები და მობილური ინტერნეტის მეშვეობით გაუზიარონ სხვებს. ერთ სივრცეში თავმოყრილი ასეთი ინფორმაცია ყველა მსურველს მისცემს საშუალებას, ჩაერთოს ქვეყნის მოვლის პროცესში, ეტაპობრივად დასუფთავდეს დანაგვიანებული ადგილები და ნელ-ნელა მოხდეს ცნობიერების ამაღლება ამ მიმართულებით.

ეს პროექტი გრძელვადიან კომუნიკაციას გულისხმობს, რომლის ფარგლებშიც, საქართველოს ყველა კუთხის აქტიურ ჩართულობას ველით. გვინდა, ბევრმა ადამიანმა გაიგოს ამ ინიციატივის შესახებ და ამ საკითხის მოგვარებაში თავისი წვლილი შეიტანოს.

M: საიდან შეიძება აპლიკაციის გადმოწერა?

აპლიკაცია ხელმისაწვდომია Android-ისა და IOS-ის მომხმარებლებისთვის. ასევე, შექმნილია სპეციალური საიტი movla.ge, სადაც თავმოყრილია პროექტის შესახებ სრული ინფორმაცია და ასევე, რუკაზე მონიშნული წითელი (დანაგვიანებული) და მწვანე (უკვე დასუფთავებული) წერტილები.maxresdefault

GEOCELL

Marika Loria, Nika Gventsadze, Tata Chemia, Nini Gogichaishvili, Irinola Charkviani, Manuchar Mameishvili, Boka Neparidze, Maiko Kvirkvelia, Lika Metreveli, Tako Rodonaia

AGENCY: WINDFOR’S

Chief Creative Officer: Vato Kavtaradze

Creative Director: Bibi Asatiani

Copywriters: Beqa Meparishvili, Nino Gordeladze

Art Directors: Mari Sukhishvili, Irina Sakvarelidze

Account Manager: Vaska Chubinidze

Strategic Planner: Lado Malazonia

Designers: Zakharia, Nick Monaselidze, Sandro “Pagliacci” Bagashvili

Art Supervisor: Matassi Sulakauri

Digital Planners: Sandro Javakhishvili, Merab Kechkhoshvili

Production and Post-Production Manager: Natia Nikoleishvili

Producers: Tamuna Morchiladze, Zuka Gharibashvili, Lisa Romanovskaya

Editor: Goga Tsikolia, Beqa Meparishvili

CG: Sandro Nakashidze

Sound Designer: Irakli Putkaradze

Voice-Over Actor: Nikoloz Tserediani

Color Correction: Goga Tsikolia

 

APP & Web development: Leavingstone

Project Partners: National Geographic, Georgian national tourism administration

Special thanks to: Travellers

სავარჯიშოების კეთებაში ენერგეტიკული სასმელი დაგეხმარებათ – სექსუალური კამპანია Semtex-ისგან

#SoSorry – კანადელების გზავნილი 125 წლის იუბილეზე: ბოდიში, ასეთი მაგრები რომ ვართ!