in

ქართულ-ევროპული დიალოგი კულტურაზე – ბრენდინგი

დიზაინ სტუდიამ „ორი“, სააგენტო HOLMES&WATSON-თან თანამშრომლობით, საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს დაკვეთით, ბრენდინგზე იმუშავა.

BOG
BOG

ლოგო და ვიზუალური სტილი კულტურაზე დიალოგისთვის შეიქმნა ევროპასა და საქართველოს შორის. იმისთვის, რომ საქართველოს ცნობადობა, როგორც ერთ-ერთი უძველესი ევროპული ქვეყნის, გაიზარდოს.

საქართველო 8000 წელია, ევროპული ცივილიზაციის წევრია და მათ შორის, უწყვეტი კავშირი არსებობს. სწორედ ამ უბერებელი ერთიანობის წარმოჩენა იყო პროექტის ავტორებისთვის მთავარი გადასაჭრელი ამოცანა.

 

რა აინტერესებს ქართველ მომხმარებელს? [კვლევის შედეგები]

3 რჩევა, გუნდთან უკეთესი ურთიერთობის დასამყარებლად