in

„ჯეოსოფტი“ Spotlight Tech-ის მხარდამჭერია!

„ახალი დროა“ – ამ მთავარი გზავნილით, Spotlight Tech ბრუნდება. სფოთლაითის სივრცეში ინოვაციები და ტექნოლოგიები, ჯერ კიდევ, 2018 წელს გამოჩნდა. 5-წლის შემდეგ, წლის მთავარი მარკეტინგული დღესასწაული, ამჯერად, ტექნოლოგიურ დღესასწაულად მოგვევლინება და სტუმრებს ინოვაციებსა და ტექნოლოგიებზე ესაუბრება. 14 მაისს, სასტუმრო Raddison Blu Iveria-ში 600 გულანთებული სტუმარი შეიკრიბება, 30-მდე სპიკერის შთამაგონებელ გამოსვლას დაესწრება, მასტერკლასებსა და ვორქშოპებზე ახლებურ ხედვას გაიზიარებს, გადაიაზრებს ტექნოლოგიების ცნებას ჩვენს ყოველდღიურობაში, შეხვდება ძველ კოლეგებს და გაიცნობს ახლებს. ღონისძიების მხარდამჭერია „ჯეოსოფტი“. Spotlight-ისა და „ჯეოსოფტის“ მეგობრობაზე „ჯეოსოფტის“ დირექტორი ანდრო მესხორაძე გვესაუბრა.

M: თქვენი შეფასებით, რა მნიშვნელობა აქვს სფოთლაითს ინდუსტრიის განვითარებაში?

ჩემი აზრით, Spotlight გადამწყვეტ როლს თამაშობს ქართული მარკეტინგის სამყაროში იმით, რომ უზრუნველყოფს პლატფორმას პროფესიონალებისთვის, რათა გაერთიანდნენ, გაუზიარონ თავიანთი გამოცდილება და მიიღონ შთაგონება ერთმანეთისგან. Spotlight-ის მეშვეობით, მარკეტერებს შეუძლიათ უკეთ გაიგონ ინდუსტრიის უახლესი ტენდენციებისა და საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ. ამასთან, აქვთ შესაძლებლობა, დაუკავშირდნენ თანამოაზრეებს. გარდა ამისა, იმ პირობებში, როცა მარკეტინგი აგრძელებს განვითარებას, პროფესიონალებისთვის აუცილებელია ადაპტირება სწრაფად ცვალებად გარემოსთან. Spotlight კი სათანადო სივრცეს უზრუნველყოფს. ინოვაციებსა და თანამშრომლობაზე ორიენტირებულმა Spotlight-მა უდავოდ დიდი გავლენა იქონია მარკეტინგის სფეროზე, ახალი იდეებისა და მიდგომების ხელშეწყობით. მთლიანობაში, მჯერა, რომ Spotlight-ს უდიდესი მნიშვნელობა აქვს ქართული რეალობისთვის. მოუთმენლად ველი, როგორ განაგრძობს განვითარებას და რა გავლენას მოახდენს ახლა უკვე ტექნოლოგიურ ინდუსტრიაზე.

ამ კონტექსტში, საინტერესოა გაანალიზება, რომ ტექნოლოგიური კომპანიები, როგორიცაა ჯეოსოფტი, მხარს უჭერენ Spotlight-ს. როგორც Google Cloud Partner კომპანია, Geosoft-ს აქვს დიდი ექსპერტიზა და რესურსი, რაც მარკეტერებს დაეხმარებათ დარჩნენ ინდუსტრიის წინა პლანზე. Spotlight-თან თანამშრომლობით, Geosoft-ს შეუძლია ხელი შეუწყოს იდეებისა და გამოცდილების გაცვლას მარკეტერებსა და ტექ-სპეციალისტებს შორის, რამაც საბოლოოდ, შეიძლება გააძლიეროს ინოვაცია და პროგრესი. მჯერა, ეს პარტნიორობა მოიტანს საინტერესო განვითარებას ქართული მარკეტინგისა და ტექნოლოგიების მიმართულებით.

M: თქვენი აზრით, რატომ არის მნიშვნელოვანი ასეთი ღონისძიების მხარდაჭერა?

ჯეოსოფტისთვის მნიშვნელოვანია ბიზნესსექტორსა და მასში დასაქმებული ადამიანების პოტენციალის განვითარებისა და რეალიზაციის მხარდაჭერა. Spotlight არის პლატფორმა, სადაც ამ ადამიანებს შეუძლიათ გაუზიარონ თავიანთი ცოდნა და გამოცდილება ერთმანეთს და ფართო საზოგადოებას, წარმოადგინონ თავიანთი საინტერესო აღმოჩენები, არატრადიციული იდეები, ზოგადი ხედვა და ღირებულებები, რაც საბოლოო ჯამში, ხელს უწყობს საერთო ცნობიერების ამაღლებასა და პროგრესს. ასეთი ღონისძიებების მხარდაჭერით, Geosoft-ს შეუძლია აჩვენოს თავისი ერთგულება ბიზნესს, დაეხმაროს ინოვაციების, კორპორაციული კომუნიკაციის, კოლაბორაციისა და Google Cloud გადაწყვეტილებების დანერგვასა და თანამშრომლობაში.

M: როგორია მოლოდინი, რას ელით წლევანდელი სფოთლაითისგან?

Spotlight ემსახურება ადამიანების შთაგონებას, ცადონ რაიმე ახალი ან გამოვიდნენ კომფორტის ზონიდან. ის მოტივაციას აძლევს ადამიანებს, გამოიწვიონ საკუთარი თავი. ეს ყველაფერი წარმატებით ხდებოდა გასულ წლებში, მოუთმენლად ველი ტექნოლოგებისა და მარკეტოლოგების კოლაბორაციას ერთ სივრცეში, ერთ პლატფორმაზე.

ღონისძიების წარმდგენია: e team
გენერალური პარტნიორი: Visa
ოქროს სპონსორი: ავერსი ფარმა
ვერცხლის სპონსორი: Bolt, ლისი ტრიო
ღონისძიების ოფიციალური ავტომობილი: Porsche

მხარდამჭერები: AccountAnts, McDonald’s, Geosoft – Google Cloud, ლურჯი ოკეანე, Top Sport, Aldagi Business, BTU, It Step Academy, Adwise, Alta, Johnny Walker.

არ გამოგრჩეს არცერთი სიახლე ღონისძიებასთან დაკავშირებით, გამოიწერე Spotlight-ის ოფიციალური Facebook გვერდი.

ტექნოლოგიები მებაღეობაში – საერთაშორისო გამოფენაზე „აგროსფერომ“ ინოვაციური პროდუქცია წარადგინა

„ერთით მეტ გვირილობას გილოცავთ” – როგორი ვიდეო მიუძღვნა „კრისტალმა” ქუთაისობას