23
Oct
2019

ვუპერი აჩრდილის გემოთი – Burger King-ის კამპანია ჰელოუინისთვის

23 Oct 2019

Elit Electronics


ვუპერი აჩრდილის გემოთი? რა სიგიჟეა! და ალბათ სწორედ ამიტომაა მარტივი მიხვედრა, რომ ეს იდეა ბურგერ კინგს მოუვიდა. ეს უჩვეულო ექსპერიმენტი ავანტიურისტული ინიციატივების მოყვარულმა ბრენდმა ჰელოუინთან დაკავშირებით წამოიწყო. ამჯერად, ბურგერ კინგი ახალ სეგმენტზე გავიდა – გარდაცვლილ ადამიანებზე. მედიუმის დახმარებით, მისტიკურ გარემოში შეკრებული ჯგუფი გარდაცვლილთა სულებს უკავშირდებოდა და მათ ახალ ბურგერს ასინჯებდა. ნახეთ, როგორ მიმდინარეობდა ექსპერიმენტი.

განხილვა