in

ვუპერი აჩრდილის გემოთი – Burger King-ის კამპანია ჰელოუინისთვის

ვუპერი აჩრდილის გემოთი? რა სიგიჟეა! და ალბათ სწორედ ამიტომაა მარტივი მიხვედრა, რომ ეს იდეა ბურგერ კინგს მოუვიდა. ეს უჩვეულო ექსპერიმენტი ავანტიურისტული ინიციატივების მოყვარულმა ბრენდმა ჰელოუინთან დაკავშირებით წამოიწყო. ამჯერად, ბურგერ კინგი ახალ სეგმენტზე გავიდა – გარდაცვლილ ადამიანებზე. მედიუმის დახმარებით, მისტიკურ გარემოში შეკრებული ჯგუფი გარდაცვლილთა სულებს უკავშირდებოდა და მათ ახალ ბურგერს ასინჯებდა. ნახეთ, როგორ მიმდინარეობდა ექსპერიმენტი.

https://youtu.be/ddmA7sYn8Ho

Google ადასტურებს, რომ უმძლავრესი პროცესორი შექმნა – როგორია „კვანტური უზენაესობა“

Puma-მ AI სპორტსმენი შექმნა