in

ზაფხულის გატარების საუკეთესო საშუალება – Bacardi-ს, GIF-ებით შექმნილი, ენერგიული რგოლი

Bacardi-მ სააგენტო BBDO New York-თან ერთად, ზაფხულის არაჩვეულებრივი დასაწყისი შემოგვთავაზა. ზუსტად ერთწუთიანი, ერთობლივი სარეკლამო ვიდეორგოლი – “Break Free“ – საოცრად ენერგიული, ფერადი და მუსიკალურია. ხოლო ის, რაც რგოლს ყველაზე ეფექტურს ხდის, ეს აპლიკაცია Boomerang-ის GIF-ებით აწყობილი კადრებია. ალკოჰოლური სასმელების მწარმოებელი ბრენდი, შთამბეჭდავ ვიდეორგოლთან ერთად, მომხმარებელს ცხელი ზაფხულის გრილად გატარების საუკეთესო საშუალებას სთავაზობს, რაც, რა თქმა უნდა, მის სასმელებთან არის დაკავშირებული.

 

რა უარყოფითი მხარეები აქვს მობილურ ოპერატორს, რომელიც ყველგან იჭერს? – Vodafone-ს პრინტ კამპანია

9, 10 და 11 ივნისს – Art Weekend 2017 – კახა ბენდუქიძის საუნივერსიტეტო კამპუსში