in

გიგი ჯანელიძე – #პირველისამსახური

შორეულ 2007 წელს, ჯერ კიდევ დაწყებული რომ არ იყო მსოფლიო კრიზისი, არც ტიკტოკი არსებობდა და არც ინსტაგრამი, ჩვენმა საერთაშორისო გუნდმა iFamous.me-ის შექმნა დაიწყო. ეს უნდა ყოფილიყო მედია პლატფორმა და შემოქმედებითი ადამიანების თავშეყრის ადგილი. არ გვქონდა ოფისი, ყველა დისტანციურად ვმუშაობდით. თავად ვსწავლობდით პროგრამირებასა და სერვერის მოწყობას. ნულიდან შევისწავლიდით iPad-ზე ინტერაქციული ინტერფეისების შექმნას. ვისწავლეთ კომუნა. ყველა ფუნქციას თავად ვითავსებდით.

რა გვაძლევდა ამ მოტივაციას? გვინდოდა შეგვეცვალა მედია, შეგვექმნა მედია პლატფორმა, რომელიც მდიდარ ადამიანებს დაეხმარებოდა საკუთარი თავის შესახებ აუდიტორიისთვის გაზიარებაში.

იმ დროისათვის არ იყო ან ძალიან ცოტა იყო ინტერაქციული ჟურნალები, ნაკლებად ფიქრობდნენ იმაზე, რომ YouTube-ზე სრულყოფილი შოუს შექმნა იქნებოდა შესაძლებელი, თანაც ქრაუდსორსინგის დახმარებით, დიდი ბიუჯეტის გარეშე – თუმცა ჩვენ საპირისპირო დავამტკიცეთ.

რა გვაძლევდა ამ ყველაფრის ძალას? დიდი სურვილი, რომ შეგვექმნა რაღაც ახალი, არასტანდარტული. გამოგვივიდა? უკან რომ ვიხედები, ვრწმუნდები, რომ კი – ჩვენ დავტოვეთ პატარა კვალი და ახალი შესაძლებლობები ვაჩუქეთ ბევრ ახალგაზრდას, ვინც საკუთარი საქმე დაიწყო. iFamous.Me არ ქცეულა მოგებიან ბიზნესად, მაგრამ მან აჩუქა ახალი შესაძლებლობები, ოცნებები და დადებითი ემოციები ჩვენს მკითხველსა და მაყურებელს. კარგი მოგონებები და გრძნობები რჩება ჩვენთან მთელი ცხოვრება. სწრაფად ადაპტაციის უნარი გვეხმარება ყოველთვის წინ ვიყოთ.

იყავით ოპტიმისტი. გჯეროდეთ შენი თავის. შექმენით სწორი ატმოსფერო და ისწავლეთ შეცდომებზე. თუ ვინმე გეტყვით, რომ რაღაც შეუძლებელია, მოუყევით მას ეს ამბავი. ისტორია იმის შესახებ, თუ როგორ შეძლო პატარა გუნდმა თბილისიდან, კიევიდან და მოსკოვიდან, მედიაპროექტის ნულიდან შექმნა, რწმენისა და ოჯახისა და მეგობრების დახმარებით, ყოველგვარი ინვესტიციის გარეშე.

გიგი ჯანელიძე – თიბისის დიზაინის და UX-ის მიმართულების ხელმძღვანელი, დიზაინ ტრანსფორმაციის ლიდერი.

„მარადმწვანე” კონტენტის მაგალითები სხვადასხვა ინდუსტრიისთვის

სტეფან ზაგმაისტერი თბილისის დიზაინის ფესტივალის მთავარი გამომსვლელი იქნება!