„კაიზენი”, იაპონურად, ნიშნავს „ცვლილებას უკეთესობისკენ“, ასევე – „უწყვეტ გაუმჯობესებას“. ეს იაპონური ბიზნესის ფილოსოფიაა და იმ პროცესებს უკავშირდება, რომელიც კომპანიაში ეკონომიკურ მენეჯმენტს თუ თანამშრომლების ეფექტურ მართვასთან დაკავშირებულ ოპერაციებს მუდმივად აუმჯობესებს. „მარკეტერის“ პოდკასტის ახალი ეპიზოდის სტუმარია გიორგი ჯოხაძე, „კაიზენ ინსტიტუტის” თანადამფუძნებელი საქართველოში. ვსაუბრობთ „კაიზენზე“ და იმაზე, თუ როგორ დავნერგოთ ეს კულტურა ჩვენს ორგანიზაციაში.
„მარკეტერის“ პოდკასტს წარმოგიდგენთ „საქართველოს ბანკი ბიზნესი“. ყველა ეპიზოდის მოსმენა შეგიძლიათ ვებგვერდზე www.podcast.ge