in

გიორგი პოპიაშვილმა „ვაზიანის“ ეტიკეტები განაახლა

ღვინის ბრენდმა „ვაზიანი“ საკუთარ პროდუქციაში ვიზუალური ცვლილებების განახლება გადაწყვიტა და ამისთვის გიორგი პოპიაშვილს მიმართა, რომელმაც ამ შემთხვევაში, გრაფიკული დიზაინერის როლი მოირგო და 15 სახეობის ღვინისთვის განსხვავებული ფორმისა და შინაარსის ეტიკეტის დიზაინი შექმნა.

BOG
BOG

დღესდღეობით, სიტყვა „ვაზიანი“ სოფლის სახელთანაა დაკავშირებული და ძალიან ცოტამ თუ იცის მისი სხვა მნიშვნელობაც – ვენახი.

ადრე, კახეთში, გლეხები ვენახში წასვლის ნაცვლად, ამბობდნენ, რომ ვაზიანში მიდიოდნენ სამუშაოდ.

საქართველოს ბანკის “ჭკვიანი პოსტერმინალი” ორგვარი ფუნქციით

IKEA-მ ბავშვების ნახატებით სათამაშოების კოლექცია შექმნა