in

WHERE NEXT – გიორგი ისაკაძე შოტლანდიური პრემიუმ ვისკის, Glenfiddich-ის კამპანიაში

„გამოწვევას თუ არ აქცევ შესაძლებლობად, ეს დანებებას ნიშნავს“,-Forbes Georgia-ს მთავარი რედაქტორი და „ბიზნეს მედია საქართველოს“ დირექტორთა საბჭოს წევრი საკუთარ ხედვას გვიზიარებს.

როგორ მივაღწიოთ წარმატებას და რა არის ყველაზე მთავარი მოტივაციისთვის – რეკომენდაციებგიორგი ისაკაძისგან.

წარმატების მიღწევა მხოლოდ დასაწყისია – Glenfiddich-ის კამპანიის მთავარი მამოძრავებელი ძალა სხვების შთაგონება, კომფორტის ზონიდან გამოსვლა და სწორედ იმ გამოწვევების მიღებაა, რაც მუდმივ განვითარებას შეუწყობს ხელს.

ეს არის ბიძგი ყველასთვის, რომ ყოველთვის ვკითხოთ საკუთარ თავს – Where Next?

ბრენდ Glenfiddich-ის გლობალურ კამპანიას WHERE NEXT საქართველოში სააგენტო SYMMETRADIGITAL მართავს.

საქართველოში, შოტლანდიური პრემიუმ ვისკის ბრენდი Glenfiddich წარმოგიდგენთ ინტერვიუების სერიას, რომელიც გააერთიანებს პროფესიონალებს სხვადასხვა სფეროდან.

 

[პარტნიორის კონტენტი]

რა არის ფინანსური პორტფელი და რა უნდა ვიცოდეთ მის შესახებ?

ხელოვნური ინტელექტის ახალ მოდელს იმის წარმოდგენა შეუძლია, რაც არასდროს უნახავს