in

თინათინ რუხაძის გზა წარმატებისკენ – შოტლანდიური პრემიუმ ვისკის, Glenfiddich-ის კამპანია WHERE NEXT

„გამოწვევები ძალიან ბევრი იყო, ერთ-ერთი ისიც, რომ ქალი ლიდერი ვიყავი კომპანიის სათავეში, ეს მარტივი არ ნამდვილად არ ყოფილა იმ დროს, მაგრამ მჯერა, რომ თუ რაღაცას აკეთებ კარგად, ეს აუცილებლად დაფასდება“ – ACT-ის დამფუძნებელი და ხედვის ლიდი.

რა არის მნიშვნელოვანი იმისთვის, რომ მიაღწიო წარმატებას, რა გეხმარება იმაში, რომ გრძელვადიანი ფოკუსი გქონდეს და რთულ დროს არ დანებდე? – რეკომენდაციებს გვიზიარებს თინათინ რუხაძე.

წარმატების მიღწევა მხოლოდ დასაწყისია – Glenfiddich-ის კამპანიის მთავარი მამოძრავებელი ძალა სხვების შთაგონება, კომფორტის ზონიდან გამოსვლა და სწორედ იმ გამოწვევების მიღებაა, რაც მუდმივ განვითარებას შეუწყობს ხელს.

ეს არის ბიძგი ყველასთვის, რომ ყოველთვის ვკითხოთ საკუთარ თავს – Where Next?

ბრენდ Glenfiddich-ის გლობალურ კამპანიას WHERE NEXT საქართველოში სააგენტო SYMMETRADIGITAL მართავს.

საქართველოში, შოტლანდიური პრემიუმ ვისკის ბრენდი Glenfiddich წარმოგიდგენთ ინტერვიუების სერიას, რომელიც გააერთიანებს პროფესიონალებს სხვადასხვა სფეროდან.

 

[პარტნიორის კონტენტი]

OceanTherm-მა ქარიშხლების შესაჩერებლად ახალი კონცეფცია წარადგინა!

ნახეთ: პარიზის დიზაინის კვირეულზე წარმოდგენილი რჩეული მოწყობილობები