in

WHERE NEXT – ზვიად ციკოლია შოტლანდიური პრემიუმ ვისკის, Glenfiddich-ის კამპანიაში

„ჩემთვის ძალიან მნიშვნელოვანია საქართველოში ჩამოყალიბდეს აზრი, რომ აქ შეიძლება მაღალი ინტელექტუალური პროდუქტის შექმნა“

რა შესაძლებლობები გაჩნდა ახალ რეალობაში, როგორ მოხდა არსებულ მდგომარეობასთან ინტეგრაცია და რამდენად მნიშვნელოვანია პროფესიონალიზმი წარმატების მისაღწევად? – დიზაინერი ზვიად ციკოლია საკუთარ გამოცდილებას გვიზიარებს.

უცხოურ ბაზარზე საქართველოს პოპულარიზაცია მისთვის უდიდესი მოტივაციაა. სურს, მსოფლიომ დაინახოს, რომ საქართველოში შესაძლებელია მნიშვნელოვანი პროექტების წარმოება.

კამპანიის მთავარი მამოძრავებელი ძალა სხვების შთაგონება, კომფორტის ზონიდან გამოსვლა და იმ გამოწვევების მიღებაა, რაც მათ მუდმივ განვითარებას შეუწყობს ხელს.

ეს არის ბიძგი ყველასთვის, რომ ყოველთვის ვკითხოთ საკუთარ თავს – Where Next?

ბრენდ Glenfiddich-ის გლობალურ კამპანიას WHERE NEXT საქართველოში სააგენტო SYMMETRADIGITAL მართავს.

შოტლანდიური პრემიუმ ვისკის ბრენდი Glenfiddich წარმოგიდგენთ ინტერვიუების სერიას, რომელიც გააერთიანებს პროფესიონალებს სხვადასხვა სფეროდან.

 

[პარტნიორის კონტენტი]

Adobe-მ Photoshop-ისა და Illustrator-ის ვებ-ვერსიები წარადგინა!

Cisco-მ გაფართოებული რეალობის შეხვედრების სერვისი წარადგინა