6
Aug
2019

რატომ შეადარეს მამაკაცის სასქესო ორგანო პელმენებსა და გლობალურ დათბობას? – Leo Burnett-ის ნამუშევარი

6 Aug 2019

Elit Electronics


სააგენტომ Leo Burnett Melbourne და თეთრეულის ავსტრალიურმა მწარმოებელმა Bonds, კამპანია Glo-BALL Warming წამოიწყო. რეკლამა თეთრეულის ახალი კოლექციის პოპულარიზაციისთვის შეიქმნა. კამპანია მამაკაცებს მოუწოდებს, დაუფიქრდნენ ჯანმრთელობას და ყურადღება მიაქციონ სასქესო ორგანოების კომფორტს. ამ მიზნით, ვიდეორგოლის მთავარი გმირი ამ პრობლემას ცხელ პელმენებთან და გლობალურ დათმობასთან აიგივებს. გამოსავლად კი Bonds-ის X-Temp თეთრეული მიაჩნია, რომელიც ტემპერატურის ზრდასთან ერთად, სხეულს სიგრილის შეგრძნებას მატებს.

 

განხილვა