in

Glovo და WiFisher კვების ობიექტებს მომხმარებელთან კომუნიკაციაში დაეხმარებიან

მსოფლიოში და ქვეყანაში არსებული პანდემიური სიტუაციის გამო  მიღებულმა რეგულაციებმა ფინანსური ზიანი მიაყენა როგორც მსხვილ, ისე საშუალო მცირე და ბიზნესებს. გამონაკლისი არც სარესტორნო სექტორი აღმოჩნდა. მათ დახმარებას Glovo სხვადასხვა გზით ცდილობს – მათ შორის ერთ-ერთია SMS კამპანია, რომლითაც კვების ობიექტებს საშუალება ეძლევათ, პირდაპირი კომუნიკაცია ჰქონდეთ პოტენციურ მომხმარებლებთან.

„ამ ეტაპზე Glovo და WiFisher საერთო სოციალური პროექტის ქვეშ გაერთიანდნენ და ყველა მსურველ რესტორანს ეხმარებიან, SMS კამპანია ჰქონდეთ საკუთარ პოტენციურ მომხმარებლებთან.  პროექტში 70-მდე კვების ობიექტია დარეგისტრირებული, რომელთა შეთავაზებები, იქნება ეს საახალწლო მენიუ თუ სხვა, დაეგზავნებათ მათ სამიზნე აუდიტორიას“.

[R]

“ხელოვნური მზის” ახალი რეკორდი – 100 000 000°C-ის შენარჩუნება 20 წამის განმავლობაში გახდა შესაძლებელი

ქართველი მოსწავლეებისთვის განათლების ციფრული ინოვაციური პლატფორმა ამუშავდა!