არსებობენ პროდუქტები, რომლებსაც რეკლამა აღარ სჭირდებათ, თუმცა იმის შეხსენება რომ პროდუქტი ისევ არსებობს, საჭიროა. მომხმარებლი კი თავის მხრივ ბაზარზე ორიენტირებისას შეძლებისდაგვარად ფართოდ აღიარებული ბრენდის ამორჩევას ცდილობს.
“ვეშაპი” კომპანიები მაინც მიისწრაფვიან სარეკლამო კამპანიისკენ.
მარკეტერი წარმოგიდგენთ “google chrome”–ის რეკლამას. მარკეტერს აინტერესებს მოცემული პროდუქტის არჩევისას თქვენზე რეკლამამ იმოქმედა თუ ფიქრობთ, რომ “google”–ისთვის ეს გასართობი კამპანიაა?
უყურეთ და შეაფასეთ.