არაუშავს, თუ რაიმე არ იცი. თუკი, ცნობისმოყვარეობით ხარ სავსე და საკუთარ გზას ეძებ, კითხვის დასმა სრულიად ნორმალურია. მთავარია, რას ვუშვრებით იმ პასუხებს, რასაც ვღებულობთ. კამპანიით Hands Raised გუგლი მომხმარებელს მხარდაჭერას უცხადებს, მოურიდებლად დასვას რთული კითხვები რასის, რელიგიისა თუ მენტალური ჯანმრთელობის შესახებ. კამპანიაზე სააგენტომ Uncommon იმუშავა. სიუჟეტის მთავარ ამბავს კი, ფეხბურთელი და აქტივისტი მარკუს რაშფორდი გვიყვება.
არაუშავს, თუ არ იცი! – Google-ის კამპანია
