in

“Got Milk?” — კამპანია, რომელიც საზოგადოებას რეალურობისკენ მოუწოდებს

კალიფორნიის რძის გადამამუშავებელი საბჭო (CMPB) ახალი კამპანიით მოუწოდებს საზოგადოებას რაღაც რეალურის მიღებისკენ. “Got Milk?” მოკლემეტრაჟიანი ფილმია, რომელიც მუსიკალური ვიდეოს სტილში გადაიღეს — მასში გარკვეული ამბები უტრირებული სიმართლითაა წარმოდგენილი… მაგალითად, საარჩევნო კამპანიას ფონდ გასდევს სიტყვები: „არაფერი შეიცვლება“. ასევე, საყვარელ ადამიანთან დაკავშირებული ტატუ, რომლის სავარაუდო წაშლის შესახებაც იქვეა მიწერილი.

ჯეიმს ვების ტელესკოპმა აინშტაინის ბეჭედი დააფიქსირა

Agile, როგორც ნავიგატორი და დროის მენეჯერი