in

“გოია ფუდი” – ის პროდუქტის ახალი შეფუთვა

მარკეტერი თემა

კვების პროდუქტების კომპანია “გოია ფუდი” – ის  “გოია მარინადს” ახალი შეფუთვა აქვს. ბრენდი ნაწარმი ამერიკაში, ესპანეთში და დომენიკის რესპუბლიკაში იყიდება. ამჟამად ბრენდის პორტფელშია მარინადის პროდუქტების ოთხი სხვადასხვა სახეობა. პროდუქტი განახლებული შეფუთვით უკვე გაყიდვაშია. 

 

” PI Global”-ის მიერ შექმნილი ახალი დიზაინის მთავარი იდეა იყო,  პროდუქტი უფრო რეზონანსული  გამხდარიყო.

მარინადის პროდუქტების ახალი ხაზის შემთხვევაში განსაკუთრებული ყურადღება მის უნიკალურ გემოს ექცევა.

“გოიას” რებრენდინგისას  მნიშვნელოვანი იყო ძირითადი პუნქტების გათვალისწინება, გამხდარიყო გემო და ინგრედიენტები უფრო აქტიური. მისი გრაფიკა კი მიიპყრობდა ახლანდელი თუ მომავალი  მომხმარებლის ყურადღებას”,- ამბობს “გოია ფუდის”  ვიცე პრეზიდენტი ჯო პერეზი.

AIESEC და “მასპინძლობის პროგრამა”

ვინ მოიგო “სუპერ სოციალური” თასი