in

საფრანგეთის ალპებით შთაგონებული ბრენდინგი — Grey Goose Altius

Grey Goose ფრანგული სასმელების ბრენდია, რომელმაც ამჯერად სპეციალური არაყი გამოუშვა, სახელწოდებით Altius. ბრენდმა ამ გამოშვების ბრენდინგზე მუშაობისას ორიენტირად საფრანგეთის ალპების საოცარი, იშვიათი ბუნებრიობა აიღო. ამისათვის კი სტუდია Intertype-სთან თანამშრომლობა გადაწყვიტა.

BOG
BOG

შედეგად მიღებული ბოთლის სტრუქტურა საკმაოდ უჩვეულო და სახასიათოა — მას გამოარჩევს წაგრძელებული ფორმა და ძირში სიმბოლურად გამოკვეთილი მთა; თანაც ყინულისა და დინამიკის ეფექტით. ამასთან, გამოსახულებას ერთგვარი კრისტალიზებული ვიზუალი აქვს, რაც უშუალოდ სასმლის წარმოების პროცესებითაა შთაგონებული… კერძოდ, მთის წყლის ავთენტური გემოს შესანარჩუნებლად, კრისტალიზაციის განსხვავებულ, ბუნებრივი ეფექტებით გაჯერებულ პროცესს მიმართეს.

მარტინ სკორსეზეს კინემატოგრაფიული რეკლამა Chanel-ისთვის

„ქოლგა თბილისი ფოტოს“ კვირეული „ვოლვო ქარ საქართველოს“ მხარდაჭერით გაიმართა