მიკრო ინფლუენსერული მარკეტინგი სასარგებლოა ბიზნესებისთვის, რომლებსაც არ აქვთ დიდი ბიუჯეტი მაკრო გავლენის შემსრულებლებთან მუშაობისთვის და სურთ ესაუბრონ უფრო ნიშურ აუდიტორიას.
ვინ არიან მიკრო ინფლუენსერები და რატომ უნდა იყოს ამ ტიპის მარკეტინგი თქვენი სოციალური მედიის სტრატეგიის ნაწილი?
Micro influencer არის შემქმნელი, რომელსაც ჰყავს 10K-დან 100K-მდე გამომწერი მოცემულ სოციალურ პლატფორმაზე. მიუხედავად იმისა, რომ მათი აუდიტორია შეიძლება იყოს უფრო მცირე, ვიდრე მაკრო გავლენის შემსრულებლები, მათი ჩართულობა ნამდვილად ღირებულია. რატომ? იმის გამო, რომ მიკრო გავლენის ქვეშ მყოფები ხშირად არიან უფრო საიმედო და სანდო. ეს ზრდის სანდოობას მათ მიერ რეკომენდებულ პროდუქტებზეც, თითქოს მათ მეგობარი გირჩევთ და არა ცნობილი ადამიანი.
ავთენტურობის წყალობით, მიკრო ინფლუენსერები იღებენ კომენტარების, მოწონებების და დაწკაპუნებების სტაბილურ ნაკადს.
იმის გამო, რომ ინფლუენსერ მარკეტინგის ინდუსტრია ჯერ კიდევ საკმაოდ ახალია, სამწუხაროდ არ არსებობს ერთიანი ფასების ჩვეულება. ეს ნიშნავს, რომ ტარიფები მერყეობს ჩართულობის მაჩვენებლის, ხელშეკრულების ხანგრძლივობისა და იმ კონტენტის ტიპის მიხედვით, რომელსაც ეძებთ. მიუხედავად იმისა, რომ მიკრო ინფლუენსერები არ არიან დიდი აუდიტორიის მქონენი, ისინი მაინც კარგად ანაზღაურებულები უნდა იყვნენ თავიანთი მუშაობისთვის.
რა სარგებელი მოაქვს მიკრო ინფლუენსერთან მუშაობას?
2025 წლისთვის 24,1 მლრდ დოლარიანი ბაზრის პირობებში, ინფლუენსერ მარკეტინგი რჩება საუკეთესო მარკეტინგულ სტრატეგიად ბრენდებისთვის. თუ ეს საკმარისი არ არის თქვენი ფანტაზიის გასაღვიძებლად, გიამბობთ ,თუ რატომ უნდა ჩადოთ ინვესტიცია მიკრო ინფლუენსერებში თქვენი შემდეგი სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიისთვის:
მიკრო ინფლუენსერები, როგორც წესი, უფრო ეფექტურები არიან
მცირე ბიზნესებისთვის, ვინაიდან თქვენი ბიუჯეტი შეიძლება იყოს ძალიან მცირე იმ ინფლუენსერებთან მუშაობისთვის, რომლებსაც ჰყავთ 500K+ გამომწერი. მიკრო (და თუნდაც ნანო) ინფლუენსერი უფრო ხელმისაწვდომია და ზოგიერთ შემთხვევაში შეიძლება ღია იყოს თქვენთან მუდმივი მუშაობისთვის. იმის ნაცვლად, რომ გადაიხადოთ მხოლოდ ერთი მაკრო ინფლუსნერსის სერვისისთვის, შეგიძლიათ იმუშაოთ რამდენიმე მიკრო ინფლუენსერთან კამპანიისთვის ან ლონჩისთვის და კარგ შედეგებზე გახვიდეთ.
მიკრო ინფლუენსერებს ჰყავთ ნიშური კომუნა
მაკრო ინფლუენსერებთან შედარებით, მიკრო ინფლუენსერებს უფრო მცირე, მაგრამ უფრო მიზნობრივი აუდიტორია ჰყავთ. ეს მათ საშუალებას აძლევს დაუკავშირდნენ თავიანთ საზოგადოებას და კარგად იცნობდნენ თავიანთ მიმდევრებს – მეგობრის ან სანდო ადამიანის მსგავსად.
მიკროინფლუენსერები კრეატიულები არიან. მათი კონტენტი პერსონიზებულია. მიკრო ინფლუენსერები კარგად იცნობენ თავიანთ აუდიტორიას, რაც მათ ექსპერტებად აქცევს იმის ცოდნაში, თუ რა იმუშავებს ბრენდთან პარტნიორობისას. იმის ნაცვლად, რომ აცნობოთ ინფლუენსერს, ზუსტად რა უნდა თქვას ან გააკეთოს, მიეცით საშუალება გამოიყენონ თავიანთი კრეატიულობა.
მიკროინფლუენსერებს აქვთ ჩართულობის მაღალი მაჩვენებლები.
როგორც ირკვევა, რაც უფრო ნაკლები გამომწერი ჰყავს ინფლუენსერს, მით უფრო მაღალია მათი ჩართულობის საშუალო მაჩვენებელი.
TechJury-ის თანახმად, ინსტაგრამის მიკრო ინფლუენსერებს აქვთ უფრო ჩართულობის საშუალო მაჩვენებელი, მაკრო და მეგა ინფლუენსერებთან შედარებით.
როგორ მოვძებნოთ მიკრო ინფლუენსერები თანამშრომლობისთვის?
პირველ რიგში, მკაფიოდ განსაზღვრეთ თქვენი მიზნები და მოლოდინები, იპოვეთ და გადაამოწმეთ პოტენციური მიკროინფლუენსერები პარტნიორობისთვის, დაელაპარაკეთ მათ, ჩამოაყალიბეთ შეთანხმება და დააკვირდით შედეგებს.
სანამ კამპანიაზე მუშაობას დაიწყებთ, პირველი ნაბიჯი არის თქვენი მიზნების დასახვა და იმის განსაზღვრა, თუ რომელი მეტრიკა იქნება არსებითი წარმატების გასაზომად. გააჩნია, ვებგვერდზე გსურთ ტრაფიკის გაზრდა, პრომო-კოდით გაყიდვების ზრდა, ბრენდის ცნობადობის გაზრდა თუ სხვა… სწორედ მიზნიდან გამომდინარე უნდა მიხვდეთ, ვინ გჭირდებათ.
საუკეთესო მიკრო ინფლუენსერები არიან ისინი, რომლებიც შეესაბამებიან თქვენს სამიზნე აუდიტორიასა და ბრენდს. შეგიძლიათ იმუშაოთ ნიშურ ინფლუენსერებთან, რომლებსაც აქვთ ჩართულობის მაღალი მაჩვენებლები, მუდმივად ანთავსებენ პოსტებს და აქვთ განსხვავებული თხრობის სტილი.
ყურადღება მიაქციეთ თქვენს კომენტარებსა და ტეგებს სოციალური მედიისთვის. თუ ვინმე რეალურად თქვენი ბრენდის გულშემატკივარია, ეს ბუნებრივ კოლაბორაციად იქცევა და ის თქვენს პროდუქტს თავის გამომწერებთან უწევს პოპულარიზაციას.
დააკვირდით თქვენს ბრენდირებულ ჰეშთეგს. კომენტარებისა და ტეგების მსგავსად, თუ მიკრო ინფლუენსერი ხშირად იყენებს თქვენს ბრენდირებულ ჰეშთეგს, მათ სავარაუდოდ მართლა აქვს სიმპათიები თქვენი ბიზნესის მიმართ და სურვილიც ექნებათ ითანამშრომლონ კამპანიაში.
წყარო: later