in

ცხოვრების ბოჰემური სურნელი – Gucci-ის უნისექსი სუნამოს კამპანია

მოდის სახლმა Gucci-მ, ჰარი სტაილსის მონაწილეობით, მომდევნო რეკლამა გამოუშვა. კამპანია “გუჩის” უნისექსი კატეგორიის სუნამოს Mémoire d’une Odeur ეძღვნება. ძველებური, ბოჰემური სტილის ვიდეორგოლი თავისუფალი სულის ადამიანებზე გვიამბობს, რომლებიც დაუბრკოლებლად ეშვებიან ცხოვრების სასიამოვნო დინებაში და ერთად ქმნიან დაუვიწყარ მოგონებებს. გადაღებები რომში მიმდინარეობდა, მონტენაროს მე-17 საუკუნისდროინდელ ნანგრევებში. რეკლამაზე რეჟისორმა ალესანდრო მიჩელემ იმუშავა.

რატომ არიან McDonald’s და Starbucks ყოველთვის პირველები?!

ახალი ხედვა და ახალი სახეები – Nike-ის მარკეტინგში ცვლილებებია