in

“არასრულყოფილი ღიმილი” Gucci-ის კამპანიაში

“გუჩიმ” კოსმეტიკის კამპანია 80-90-იანების სტილში გააკეთა. რეკლამა ახალი, 58-ფერიანი ტუჩსაცხის გამოსვლას ეძღვნება. საინტერესოა, რომ ბრენდის პოსტერებში გლამურულ ღიმილსა იდეალურად გათეთრებულ კბილებს ვერსად ნახავთ. კამპანიაში წარმოდგენილი მოდელების ღიმილი იდეალურად მიჩნეულისგან მნიშვნელოვნად განსხვავდება. “გუჩის” ამ კამპანიამ აზრთა სხვადასხვაობა გამოიწვია: ზოგს მოსწონს, სხვები კი შიშობენ, რომ არაჯანსაღი კბილები შესაძლოა ნორმად იქცეს.

ნაომი კემპბელი Orgasm კოლექციის რეკლამაში

1-დან უსასრულობამდე – პოლონელი მხატვრის შემოქმედება