10
Jul
2012

“Guerilla marketing” კრეატიულობა თუ ეკონომიური გამოსავალი?

10 Jul 2012

Elit Electronics


ამ ტექნიკას მსოფლიოში მრვალი წელია ბევრი ცნობილი და წარმატებული ბრენდი მიმართავს. მსგავსი ტიპის რეკლამა, როგორც წესი მომხარებელს ყოველთვის ამახსოვრდება და გარკვეულ შემთხვევაში სალაპარო თემაც იქმნება. . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

რა ხდება ამ მხრივ საქართველოში ? როდის მიმართავენ ქართველი მარკეტერები ამ ტექნიკას?

ქართველები ნიჭიერი ხალხი ვართ და კრეატიული ტექნიკა ოპტიმალურ გამოსავლად ვაქციეთ.

ჩემს პრაქტიკაში ამ გზას მაშინ მივმართეთ, როდესაც შეზღუდული ბიუჯეტი იყო. თუმცა შეზღუდული ბიუჯეტის მიუხედავად, 2012 წლის დასაწყისში ვაკის სოსიების არასტანდარტულმა გარე რეკლამამ, სწორედ ამ ტექნიკის გამოყენებით კომპანიას დიდი წარმატება მოუტანა.

 

 

 

 

 

 

 

 

ხოდა დასკვნისის სახით ჩვენ ერთ ქართული ანდაზას მოვიყვან – “ხერხი სჯობია ღონესა თუ კაცი მოიგონებსა!:)
ძვირფასო კოლეგა მარკეტერებო თქვენთვის რა არის “Guerilla marketing” კრეატიულობა თუ ეკონომიური გამოსავალი?:)

 

ავტორი: თეიკო ლომინაძე

განხილვა

1 Response

  1. Rusudani says:

    Dzalian momconda es reklama!:)

Leave a Reply

Your email address will not be published.