in

“გვინდოდა, ღვინის ქართული სახელი მსოფლიოსთვის გაგვეცნო” – ღVINO-ს ბრენდინგი

VINO” Artana Wines-ის ღვინის ბრენდია, რომლის სიმბოლური სახელდებაც ქართულ ასო-ბგერასა და ღვინის ლათინური წარმოშობის სახელწოდებას აერთიანებს. ბრენდინგსა და დიზაინზე საკომუნიკაციო სააგენტო ABK-  იმუშავა. უფროსი დიზაინერის, ირაკლი დოლიძის შექმნილი ლოგო Artana Wines–მა საქპატენტში ოფიციალურ სავაჭრო ნიშნადაც დაარეგისტრირა.

იდეა იყო, რომ ღვინის ქართული სახელი მსოფლიოსთვის გაგვეცნო, რაც ჩვენი შეფუთვით ადვილი აღსაქმელია. ქართული ასო და ლათინურად “ვინო”. ამის შემდეგ,  უნესკომ საქართველო ღვინის სამშობლოდ გამოაცხადა და ჩვენი ღვინის სახელიც კიდევ უფრო გამართლებული აღმოჩნდა.

Artana Wines-ის VINO” ექსპორტზე მსოფლიოს რამდენიმე ქვეყანაში გადის. მისი დაგემოვნება უკვე ამერიკაში და იაპონიაში არის შესაძლებელი,” – ამბობს ანასტასია ახვლედიანი, Artana Wines-ის დამფუძნებელი.

ომოტენაში (Omotenashi) – მასპინძლობა იაპონურად

სტრესის მართვა ეპიდემიების დროს – იოსებ ბურდულაძე