ფიტნესის ბრიტანული ბრენდის იანვრის კამპანიაში გვეუბნებიან, რომ დროა, უარი ვთქვათ სახლის „სავარჯიშო დარბაზებზე“… თუნდაც იმიტომ, რომ ამას ხარისხიანად ვერ ვაკეთებთ. სტატისტიკურად, ბრიტანელი მოზარდების 50% სახლში ვარჯიშობს. Gym Group კი ახლა იუმორისტულ კამპანიაში იმ „სულელურ გზებს“ გვაჩვენებს, რომლითაც ადამიანები სახლში ვარჯიშობენ, იქნება ეს ტახტის აზიდვები, კიბეებზე ჩარბენა-ამორბენა თუ მანქანიდან სახლამდე დიდი ნაბიჯებით სიარული…
Gym Group-ის კამპანიაზე ციფრულმა სააგენტო Dept-მა იმუშავა.