in

სრულფასოვანი გზამკვლევი სარედაქციო კონტენტ კალენდრის დასაგეგმად

თუ კონტენტ მარკეტინგს სერიოზულად უყურებთ, უნდა გქონდეთ მყარი სარედაქციო კალენდარი. ეს არა მხოლოდ კონტენტის სტრატეგიის ორგანიზებულ და სწორ გზაზე გაყვანაში დაგეხმარებათ, არამედ თქვენი კონვერტაციის მაჩვენებლებიც გაიზრდება. 

ამ სტატიაში რამდენიმე რჩევაა სარედაქციო კალენდრის შესაქმნელად, რომელიც დაგეხმარებათ გაზარდოთ თქვენი კონვერტაცია. 

განსაზღვრეთ თქვენი მიზნები

სანამ დაიწყებთ თქვენი სარედაქციო კალენდრის შექმნას, უნდა იცოდეთ რა არის თქვენი მიზანი. რის მიღწევას აპირებთ თქვენი კონტენტით – ბრენდის ცნობადობის გაზრდა გსურთ, ვებსაიტზე ტრეფიკის გაზრდა თუ მეილების სიის გაფართოება? 

მას შემდეგ, რაც თქვენს მიზნებს გაიგებთ, შეგიძლიათ დაიწყოთ თქვენი კონტენტ სტრატეგიის შედგენა. გაარკვიეთ რა სახის შინაარსი დაგეხმარებათ თქვენი მიზნების მიღწევაში და დაიწყეთ დაგეგმვა შესაბამისად.

გადაწყვიტეთ, რომელ ხელსაწყოებს გამოიყენებთ

პირველი ნაბიჯი არის, გადაწყვიტოთ, რომელი ინსტრუმენტების გამოიყენება გსურთ თქვენი სარედაქციო კალენდრისთვის. ხელმისაწვდომია მრავალფეროვანი ვარიანტი, Excel-ის ცხრილებით დაწყებული უფრო რთული პროექტის მართვის პროგრამით დამთავრებული. 

თუ ჯერ კიდევ საწყის ეტაპზე ხართ, შეიძლება მარტივი ცხრილი საკმარისი იყოს. თუმცა რამდენადაც იზრდება თქვენი შინაარსი, იმდენად ხდება საჭირო უფრო ძლიერი ინსტრუმენტის გამოყენება, რომელიც დაგეხმარებათ თვალყური ადევნოთ თქვენს პროგრესს და მართოთ სამუშაო პროცესი.

გქონდეთ კონტენტის ბექლოგი

სარედაქციო კალენდრის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ასპექტი არის კონტენტის ბექლოგის შექმნა. ეს არის ყველა იმ თემის ჩამონათვალი, რომლის გაშუქებაც გსურთ თქვენს კონტენტში, ასევე ვადები, თუ როდის გსურთ მათი გამოქვეყნება. 

ამ სიის შედგენა დაგეხმარებათ, რომ მუდმივად გქონდეთ ახალი იდეები დასაწერად და ასევე გაგიადვილებთ თქვენი სტრატეგიის დაგეგმვას. დარწმუნდით, რომ დროული და მუდამ აქტუალური თემები გაქვთ შეტანილი ბექლოგში, რომელიც მიემართება როგორც ახალ, ისე ძველ მკითხველს.

ექსელში შეგიძლიათ შექმნათ sheet-ები სათაურებით, როგორიცაა „თემა“, „გადახდის თარიღი“ და „სტატუსები“, რათა თვალყური ადევნოთ თქვენს კონტენტს. ან, თუ იყენებთ პროექტის მართვის ხელსაწყოს, შეგიძლიათ შექმნათ Kanban დაფა, რომელზეც იგივე სვეტები იქნება წარმოდგენილი.

ყოველთვის გქონდეთ დაგეგმილი კონტენტი

ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული შეცდომა, რომელსაც ადამიანები უშვებენ თავიანთ სარედაქციო კალენდართან დაკავშირებით, არის ბოლო წუთის ლოდინი. ამან შეიძლება გამოიწვიოს ნაჩქარევი, ცუდად გააზრებული სტატიები, რომლებიც ვერ გეხმარებათ თქვენი კონვერტაციის კურსის გაზრდაში.

ეცადეთ დაგეგმოთ თქვენი შინაარსი მინიმუმ ერთი თვით ადრე. ეს მოგცემთ საკმარის დროს, რომ ნამდვილად განახორციელოთ თქვენი იდეები და შექმნათ მაღალი ხარისხის შინაარსი, რომელიც თქვენს მკითხველს მოეწონება.

შეიმუშავეთ კონტენტის სტრატეგია

სარედაქციო კალენდრის შექმნისას მნიშვნელოვანია თქვენი საერთო შინაარსის სტრატეგიის გათვალისწინება. რა მიზნები გაქვთ თქვენი კონტენტისთვის? ვინ არის თქვენი სამიზნე აუდიტორია? როგორი ტონის დაყენება გსურთ თქვენს ნაწერში?

ამ კითხვებზე პასუხის გაცემა დაგეხმარებათ, შეიმუშაოთ ძლიერი შინაარსის სტრატეგია, რომელიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი სარედაქციო კალენდრისთვის. მკაფიო შინაარსის სტრატეგიის გარეშე, რთული იქნება ისეთი სარედაქციო კალენდრის შექმნა, რომელიც რეალურად გაზრდის თქვენს კონვერტაციის მაჩვენებელს.

გამოიყენეთ მონაცემები

კიდევ ერთი შესანიშნავი გზა იმის უზრუნველსაყოფად, რომ თქვენი სარედაქციო კალენდარი კონვერტაციისთვის მოსახერხებელია, არის მონაცემების გამოყენება შინაარსის დაგეგმვისთვის.

შეხედეთ ისეთ საკითხებს, როგორებიცაა: თქვენი ვებსაიტის ტრაფიკის მონაცემები, სოციალური მედიის ანალიტიკა და ელ.ფოსტის მარკეტინგის მეტრიკაც კი, რომ ნახოთ რა სახის კონტენტი მუშაობს თქვენს აუდიტორიასთან. ამის შემდეგ, შეგიძლიათ გამოიყენოთ ეს ინფორმაცია მომავალი ნაწილების დასაგეგმად, რომლებიც უფრო მეტად მოერგება თქვენს მკითხველს და გამოიწვევს კონვერტაციებს.

სტატიების გადატანა წარმოებაში 

მას შემდეგ რაც დაგეგმავთ თქვენს კონტენტს და განათავსებთ სარედაქციო კალენდარში, დროა დაიწყოთ სტატიების წარმოებაში გადატანა. ეს ნიშნავს მათთვის მწერლებს მინიჭებას, ვადების დადგენას და დროულად გამოქვეყნების მონიტორინგს.

დარწმუნდით, რომ თქვენი კონტენტი SEO-მეგობრულია

თუ გსურთ, რომ თქვენი კონტენტი პოტენციურმა მომხმარებლებმა იპოვონ, მაშინ უნდა დარწმუნდეთ, რომ ის ოპტიმიზირებულია საძიებო სისტემებისთვის. ეს ნიშნავს სწორი საკვანძო სიტყვებისა და ფრაზების გამოყენებას, ასევე იმის უზრუნველყოფას, რომ თქვენი სათაურები და აღწერილობები დამაჯერებელია და ღირს დაწკაპუნებად.

გაუკეთეთ რეკლამა კონტენტს მრავალ არხზე

არ დაგავიწყდეთ თქვენი კონტენტის პოპულარიზაცია მრავალი არხით. თქვენს ვებსაიტზე და სოციალური მედიის პლატფორმებზე მისი გაზიარების გარდა, განიხილეთ ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგი, ფასიანი რეკლამა და PR-იც კი, რომ თქვენი სიტყვა მაქსიმალურად გარეთ გაიტანოთ.

გამოაქვეყნეთ თანმიმდევრულად

ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი რამ, რისი გაკეთებაც შეგიძლიათ თქვენი კონვერტაციის გასაზრდელად, არის თანმიმდევრული გამოქვეყნება. ეს ნიშნავს ახალი შინაარსის გენერირებას და რეგულარულად გამოქვეყნებას, იქნება ეს დღეში ერთხელ თუ კვირაში ერთხელ.

ეს იმისთვისაა აუცილებელი, რომ მკითხველმა იცოდეს, როდის უნდა ელოდოს ახალ მასალას თქვენგან. თუ ის არაა დარწმუნებული, ზუსტად როდის გამოვა თქვენი ახალი ბლოგი თუ სტატია, ნაკლებად სავარაუდოა, რომ ჩასაფრდება და ყოველ წამს დაელოდება.

როგორც ხედავთ, ბევრი რამ არის საჭირო ისეთი სარედაქციო კალენდრის შესაქმნელად, რომელიც ზრდის კონვერტაციებს. ერთი შეხედვით, რთული ჩანს, მაგრამ რაც უფრო მეტს გააკეთებთ, მით უფრო ადვილი გახდება.

ჯეიმს ვების ტელესკოპმა დედამიწის მსგავსი პლანეტა აღმოაჩინა!

ნახეთ: 2D ილუსტრაციებით გაფორმებული ვიტრინები