in

ჰანს ციმერმა „ნეტფლიქსის“ აუდიობრენდინგის ვრცელი ვერსია შექმნა

„ნეტფლიქსში“ გადაწყვიტეს, რომ ბრენდის ნაცნობი ხმოვანება  -„ტა-დამ“ კინოთეატრებში გასული ფილმების შესავლისთვის ზედმეტად ხანმოკლე იყო… სწორედ ამიტომ, გერმანელ კომპოზიტორ ჰანს ციმერს, ამჯერად, აუდიობრენდინგის უფრო ვრცელი ვერსიის შექმნა სთხოვეს.

მოისმინეთ ნამუშევარი:

 

Global Finance-მა თიბისის კორპორატიული ციფრული ბანკი, აღმოსავლეთ და ცენტრალურ ევროპაში, ყველაზე ინოვაციურად, საქართველოში კი – საუკეთესოდ აღიარა

კომუნიკაცია კომუნიკაციისთვის „ალტერბრიჯის“ უნივერსიტეტში