in

როგორ წარმოაჩინოთ თქვენი უნარები CV-ში?

დამსაქმებელთა 87%-ს უჭირს სწორი თანამშრომლების პოვნა. ეს მნიშვნელოვანი გამოწვევაა და მისი მიზეზი უნარების ნაკლებობაა. დამქირავებლები ბოლომდე დარწმუნებულები არ არიან, რამდენად კარგად ერგება სამუშაოს თანამშრომელი, რადგან საჭირო ინფორმაცია მათი ყურადღების ცენტრში ვერ ექცევა. ამ სტატიაში ისეთ უნარებზე გვაქვს საუბარი, რომელთა გამოყენებაც ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ საქმეში. ამ უნარებს დროთა განმავლობაში, მთელი კარიერის განმავლობაში ითვისებ და საბოლოოდ, კუნთების მეხსიერებაში ინახება. ამის შესახებ პოტენციურმა დამსაქმებელმა უნდა იცოდეს, რათა გაიგოს, რის გაკეთება შეგიძლიათ სწრაფად. ეს ყველას დაუზოგავს დროს.

სამწუხაროდ, რეზიუმეების მხოლოდ 59% ფოკუსირებულია ამ ტიპის უნარებზე. ამ სტატიაში თავმოყრილია რამდენიმე რჩევა, თუ როგორ წარმოაჩინოთ ძლიერი უნარები სწორად.

მოარგეთ თქვენი რეზიუმე სამუშაოს აღწერილობას.

თქვენ უნდა მოარგოთ თქვენი რეზიუმე ვაკანსიას. წინააღმდეგ შემთხვევაში, დაქირავების მენეჯერები დააიგნორებენ თქვენს რეზიუმეს, ისევე როგორც სამუშაოს განმცხადებლების 54%,-ს რომლებიც არ ამზადებენ თავიანთ რეზიუმეს თითოეული დამსაქმებლისთვის გასაგებად. მოძებნეთ განცხადებებში ნახსენები უნარები და აღწერეთ თქვენი გამოცდილება. გამოიყენეთ საკვანძო სიტყვები სამუშაოს აღწერილობიდან გამომდინარე, რათა დამსაქმებლებმა სწრაფად დაინახონ, რომ პოზიციისთვის მზად ხართ.

დაწერეთ პუნქტებად

ამ სტილის გამოყენება შესანიშნავი გზაა თქვენი უნარების გამოსახატავად თქვენს რეზიუმეში. დაწერეთ მკაფიოდ და გონივრულად, როდესაც საუბრობთ თქვენს უნარებსა და მიღწევებზე. მიუთითეთ კონკრეტული შედეგები, რათა აჩვენოთ თქვენი რთული უნარების გავლენა. ეს აძლევს დამსაქმებლებს მყარ მტკიცებულებას იმის შესახებ, თუ რა შეგიძლიათ გააკეთოთ.

გაიხსენეთ კონკრეტული მაგალითები, თუ როგორ იყენებდით თქვენს რთულ უნარებს.

გააზიარეთ კონკრეტული მაგალითები იმის შესახებ, თუ როგორ გამოიყენეთ თქვენი რთული უნარები წარსულ როლებში ან პროექტებში. ეს გეხმარებათ აჩვენოთ, რომ იცით თქვენი პერსონალი და იძლევა ცოტა ფონს თქვენს მიღწევებზე.

მიაწოდეთ ინფორმაცია სერთიფიკატებისა და გავლილი ტრენინგების შესახებ

თუ თქვენ გაქვთ სერთიფიკატები სასწავლო პროგრამებიდან, ჩაწერეთ ისინი თქვენს რეზიუმეში, რათა დაადასტუროთ თქვენი უნარები და აჩვენოთ, რომ თქვენ სულ აპირებთ ზრდას და სწავლას. ეს ხაზს უსვამს სამუშაოსთვის საჭირო შესაბამის უნარებს.

უნარების ჩვენება თქვენს რეზიუმეში

პროგრამირების ენები

პროგრამირების უნარები, როგორიცაა Python, Java და C++, ძალზე ღირებულია დღევანდელ ტექნიკურ ინდუსტრიაში. დამსაქმებლები ეძებენ კანდიდატებს კონკრეტული გამოცდილებით, ასე რომ, ჩართეთ ეს უნარი, თუ ის შეესაბამება თქვენს პოზიციას. მიაწოდეთ პროექტების კონკრეტული მაგალითები, რომლებზეც თქვენ მუშაობდით თითოეული ენის გამოყენებით, რათა აჩვენოთ თქვენი ცოდნა.

მონაცემთა ანალიზი

მონაცემთა ანალიზის უნარი სულ უფრო მნიშვნელოვანი ხდება სხვადასხვა ინდუსტრიაში, ამიტომ ამ რთული უნარების ჩვენება დაგეხმარებათ სხვადასხვა ინდუსტრიაში მსგავს პოზიციებზე განაცხადისას. აჩვენეთ თქვენი მონაცემთა ანალიზის უნარი წარსულში მონაცემების გამოყენების მაგალითების გაზიარებით.

პროექტის მენეჯმენტი

პროექტების მართვის პროგრამული უზრუნველყოფის ცოდნა, როგორიცაა Asana, Trello და Jira, შეუძლია ეფექტურად აჩვენოს თქვენი უნარი, მართოთ ამოცანები, ვადები და რესურსები. კომპანიებისთვის, რომლებიც იყენებენ ამ პროგრამულ უზრუნველყოფას, დრო, რომელიც მათ დასჭირდებათ თქვენს ტრენინგში ინვესტირებაზე, იქნება არსებითად ნაკლები, თუ უკვე იცით, როგორ გამოიყენოთ ისინი. მიუთითეთ თქვენ მიერ შესრულებული წარმატებული პროექტების მაგალითები, მათ შორის სფერო, ვადები და მიღწეული შედეგები.

გრაფიკული დიზაინი

იმისდა მიუხედავად, იყო თუ არა თქვენი მთავარი როლი გრაფიკული დიზაინი, Adobe Photoshop-ის, Illustrator-ისა და InDesign-ის გამოყენებით ვიზუალურად მიმზიდველი დიზაინის შექმნის შესაძლებლობა თქვენს რეზიუმეში ღირს. აუცილებლად აღნიშნეთ, რომელ პროგრამებში ხართ კომპეტენტური. დაურთეთ თქვენი საუკეთესო დიზაინის სამუშაო პორტფოლიო თქვენი უნარებისა და კრეატიულობის საჩვენებლად.

საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია (SEO)

SEO ინსტრუმენტებსა და ტექნიკაში შესანიშნავ უნარებს შეუძლია გააუმჯობესოს თქვენი ვებსაიტის ხილვადობა და ტრაფიკი. შეიმუშავეთ SEO-ს სპეციფიკური ასპექტები, რომლებშიც თქვენ ხართ ექსპერტი, რათა აჩვენოთ, რამდენად შეესაბამება თქვენი უნარები კომპანიის საჭიროებებს. მონიშნეთ წარმატებული SEO კამპანიები, რომლებიც თქვენ მართეთ, მათ შორის გაზრდილი ტრაფიკი, უმაღლესი რეიტინგები და გაუმჯობესებული კონვერტაციის მაჩვენებლები.

საჯარო გამოსვლები

საჯარო გამოსვლის უნარები აჩვენებს თქვენს უნარს წარმოადგინოთ იდეები, დაარწმუნოთ და ჩართოთ აუდიტორია. იმის გათვალისწინებით, რომ ადამიანების უმეტესობას ეშინია საჯარო გამოსვლის, თქვენთვის ღირებულია ამ უნარის გაზიარება, თუ შეგიძლიათ გამოიყენოთ იგი თქვენს სამუშაო ადგილზე. აღწერეთ თქვენ მიერ წარმოდგენილი კონკრეტული პრეზენტაციები, თემა, აუდიტორია და შედეგები.

ფინანსური ანალიზი

წარმოაჩინეთ ფინანსური ანგარიშგების ინტერპრეტაციისა და ანალიზისა და ინფორმირებული გადაწყვეტილებების მიღების უნარი. ეს სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, თუ თქვენს როლს რაიმე კავშირი აქვს ფინანსებთან. მოიყვანეთ თქვენს მიერ ჩატარებული ფინანსური ანალიზის მაგალითები, როგორიცაა ფინანსური მოდელირება, პროგნოზირება და ტენდენციის ანალიზი.

სოციალური მედია მარკეტინგი

სოციალური მედიის მარკეტინგის ცოდნა აჩვენებს თქვენს უნარს შექმნათ და განახორციელოთ ეფექტური კამპანიები, რომლებიც ხელს უწყობენ ბრენდის ცნობადობას, ჩართულობას და კონვერტაციებს. ბიზნესის 93%-ზე მეტი სოციალურ მედიაში, ეს უნარი გადამწყვეტია მარკეტინგული სტრატეგიების უმეტესობისთვის. აჩვენეთ წარმატებული სოციალური მედიის კამპანიების მაგალითები, რომლებიც თქვენ მართეთ, მათ შორის გაზრდილი მიმდევრები, ჩართულობის მაჩვენებლები და კონვერსია.

ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგი

ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის გაგებამ შეიძლება აჩვენოს თქვენი უნარი შექმნათ და განახორციელოთ ეფექტური კამპანიები, რომლებიც ხელს უწყობენ ჩართულობას და კონვერტაციებს. მიუთითეთ წარმატებული კამპანიები, რომლებიც თქვენ მართეთ მეილით.

გაყიდვები

გაყიდვების გამოცდილება ხაზს უსვამს თქვენი მოლაპარაკებისა და გარიგების დახურვის უნარს. გაყიდვები კომპლექსური პროცესია, რომელიც მოიცავს ბევრ უნარს, ამიტომ აუცილებლად დაასახელეთ კონკრეტული, როგორიცაა პროდუქტისა და პოლიტიკის ცოდნა, პოტენციური პოტენციალი, შეთავაზება და კვალიფიკაციის უნარი და თქვენი კვლევის უნარები. აჩვენეთ კონკრეტული მაგალითები წარმატებული გაყიდვების კამპანიებისა და გარიგებებისა, რომლებიც თქვენ დახურეთ.

ვიდეოფროდაქშენი

მაღალი ხარისხის ვიდეოკონტენტის შექმნა, რომელიც მოგვითხრობს დამაჯერებელ ისტორიებს და აუდიტორიაში ინტერესს აღძრავს, აჩვენებს ვიდეოფროდაქშენში თქვენს ცოდნას. იყავით კონკრეტული, იმ უნარების ჩამოთვლისას, რომლებიც ამ პროცესის გარშემო გაქვთ.

კონტენტის შექმნა

აჩვენეთ თქვენი უნარი, როგორ შეგიძლიათ დაწეროთ, დაარედაქტიროთ და შექმნათ ბლოგები, სტატიები, ვიდეოები და სოციალური მედიის პოსტები. მონიშნეთ თქვენ მიერ შექმნილი კონტენტის ტიპები, რათა HR მენეჯერებმა დაინახონ, შეესაბამება თუ არა თქვენი გამოცდილება პოზიციას. გააზიარეთ თქვენ მიერ შექმნილი კონტენტის მაგალითები.

ყველა პროფესიას თავისი სპეციფიკა აქვს. მთავარი პრინციპი კი ისაა, რომ გამოცდილება ზუსტად იმ კუთხით აჩვენოთ, რა მიმართულებითაც ეძებენ თანამშრომელს.

წყარო: hubspot

#სადანროგორ გავერთოთ 30 ივნისს და 1-2 ივლისს — ღონისძიებების კალენდარი

როგორ გაჩნდა „გინესის რეკორდების წიგნის“ შექმნის იდეა?