in

Head and Shoulders-ის ექსპერიმენტი

Head and Shoulders-მა სარეკლამო სააგენტო Saatchi & Saatchi-ს დახმარებით ექსპერიმენტი ჩაატარა, მასში ინჟინრები და მეცნიერები გენდერს იკვლევენ.

მაღაზია Big Star-ში, როდესაც მამაკაცი ტანსაცმლის მოსარგებად შედიოდა და სარკესთან იპრანჭებოდა, სარკეზე ყვავილები ჩნდებოდა და ჩაწერილი ხმა აფრთხილებდა, რომ მანიკური ძალიან მნიშვნელოვანია. სარკესთან დიდ ხანს ტრიალი, ზედმეტად ქალურობაზე მიანიშნებს.

ბრენდი მომხმარებელს აფრთხილებს, რომ ზედმეტად ბევრ დროს ატარებს სარკესთან და მის მამაკაცურ მომხიბვლელობას Head & Shoulders-ი ყველაზე კარგად გამოხატავს.

სუბარუს გენიალური ვირუსული რეკლამა

როგორი იქნება ქართული OK! ?