in

ევექსი კლინიკები საქართველოს ბანკთან თანამშრომლობით Healthy Club-ის პროექტს ახორციელებს

ევექსი კლინიკები ჯანმრთელობაზე ზრუნვას სხვადასხვა კამპანიითა და პროექტით აგრძელებს. სამედიცინო სერვისებზე ფინანსური და ტერიტორიული ხელმისაწვდომობა კი კომპანიის პრიორიტეტია. სწორედ ამიტომ, Healthy Club-ის პროექტი, რომელიც კომპანიამ საქართველოს ბანკთან თანამშრომლობით წამოიწყო ისევ გრძელდება. 

პროექტი საქართველოს ბანკის მომხმარებლებს განსკუთრებულ პირობებს სთავაზობს და საშუალებას აძლევს ევექსი კლინიკების ქსელში სამედიცინო სერვისები  50%-მდე ფასდაკლებით მიიღონ. Healthy Club-ის შეღავათები ვრცელედება ექიმ-სპეციალისტებთან კონსულტაციებზე, ინსტრუმენტულ და ლაბორატორიულ გამოკვლევებზე. ასევე, ფასდაკლებით სარგებლობას შეძლებენ სტომატოლოგიურ და კოსმეტოლოგიურ მომსახურებებზეც.

იქიდან გამომდინარე, რომ ადამიანის ცხოვრების ხარისხის გაუმჯობესება ჯანმრთელობაზე ზრუნვით იწყება, ევექსი კლინიკები მუდმივად ცდილობს სამედიცინო სერვისებზე ხელმისაწვდომობა გაზარდოს. 

ჯანმრთელობის პერიოდული შემოწმება და ჯანსაღი ცხოვრება კი ადამიანის ფიზიკურ და სულიერ მდგომარეობას აუმჯობესებს. შედეგად  იღებთ ყველაზე მნიშვნელოვან სარგებელს – ზრდით ცხოვრების ხარისხს და თავს გრძნობთ უფრო მშვიდად. 

ჯანმრთელობაზე ზრუნვა Healthy Club-თან ერთად ყველაზე სწორი ინვესტიციაა.

კრედიტები:

ბრენდი: ევექსი კლინიკები
პროექტი:Healthy Club
პროექტის ხელმძღვანელი: ნათია კაპანაძე
მარკეტინგის ხელმძღვანელი: თამარ მესარკიშვილი
პროექტის მენეჯერი: ლუკა ეჯიბია, ელენე გამეზარდაშვილი
სააგენტო: CONTACT
კრეატიული დირექტორი: გოგიტა ჩიკვაიძე, ირინა საყვარელიძე
ექაუნთ დირექტორი: მარიამ ლეჟავა
აღმასრულებელი პროდიუსერი: მარიამ ლობჟანიძე
რეჟისორი: გოგიტა ჩიკვაიძე
რეჟისორის ასიტენტი: მაშო დევდარიანი
დამდგმელი ოპერატორი: გიორგი მხეიძე
დამდგმელი მხატვარი: იზი ბარამიძე
ფოკუს ფულერი: გოგა კარბელაშვილი
გაფერი: ბექა დვალიშვილი
გამნათებელი: გიორგი ჩოფლიანი
ფროდაქშენ მენეჯერი: ანა ამაშუკელი
ვიზაჟი: სოფია სებისკვერაძე
ქასთი: ნინა ჯაფარიძე
გადაღების პროცესი: ლევან ზირაქაშვილი
გრაფიკა: მიხეილ იაშაღაშვილი
ფერის კორექცია: მინდია ინასარიძე ხმა: Voices.ge

[R]

როგორ შეუძლიათ კრეატიულ რობოტებს ადამიანური შემოქმედებითობის გადარჩენა?

ვირტუალური რომანი ადამიანებსა და ჩეთბოტებს შორის — კვლევა