Heineken-მა გადაწყვიტა, Marvel-თან ეთანამშრომლა, რათა გმირობისა და სიფხიზლის იდეა კრეატიულად გააერთიანებინა. ამისათვის კი ლუდის უალკოჰოლო ალტერნატივის პოპულარიზაციას ეწევა — თანაც, ყოველდღიურად სულ უფრო მეტი ამერიკელი ხელახლა აფასებს სასმლის კულტურას.
Le Pub და Bullitt სააგენტოების მხარდაჭერით შექმნილი ვიდეორგოლი მხოლოდ 15-წამიანია, მაგრამ სრულიად საკმარისია იდეის გამოსახატად. Morning Consult-ის მონაცემებმა აჩვენა, რომ მათ წილი, ვინც კვირაში ერთხელ მაინც სვამს ალკოჰოლურ სასმელს, 2021 წლის ოქტომბრიდან 2022-ის მარტამდე 25-დან 19%-მდე შემცირდა. ხოლო IWSR-ის პროგნოზით, გამაგრილებელი სასმელების გაყიდვები 2024 წლისთვის 31%-ით გაიზრდება. შესაბამისად, ბრენდები ესთეტიკურად სასიამოვნო შეფუთვების ვერსიებს, ექსპერიმენტულ მარკეტინგს და კრეატიულ რეკლამებს მიმართავენ.
Heineken 0.0 ლიდერი უალკოჰოლო ლუდია ბაზარზე. Heineken USA-ის მარკეტინგის დირექტორმა ჯონი კეჰილმა განაცხადა, რომ რეკლამა ბრენდის მუდმივ ერთგულებას ადასტურებს ზომიერებისადმი.