„190-ზე მეტი ქვეყანა, ერთი საერთო ვარსკვლავი“ — ეს ზუსტად ის სლოგანია, რომლითაც Heineken France ინტერნაციონალიზაციას აღნიშნავს. სპეციალური გამოშვების შეფუთვაც ამ იდეას ასახავს, შესაბამისად, დიზაინიც მრავალფეროვანია, ცოცხალი ფერებითა და ფორმებით.
ამ ყველაფრის სრულყოფაში მოყვანა საერთაშორისო დიზაინის სტუდია WeWantMore-მა გადაწყვიტა, რომელთა შემოქმედებით ხედვას იმგვარი ცნებების გაღვიძება აძლიერებს, როგორებიცაა ბედნიერება, აღელვება და სურვილი… მათ მიერ შექმნილი შეფუთვა კი ჰაინეკენის გლობალური ყოფის აღნიშვნას ემსახურება, შესაბამისად, მრავალი ენისა და კულტურის ასპექტებს ასახავს იმ ქვეყნებიდან, რომლებშიც ჰაინეკენია წარმოდგენილი.