in

Heineken ახალ შეფუთვას შეზღუდული რაოდენობით უშვებს

190-ზე მეტი ქვეყანა, ერთი საერთო ვარსკვლავი— ეს ზუსტად ის სლოგანია, რომლითაც Heineken France ინტერნაციონალიზაციას აღნიშნავს. სპეციალური გამოშვების შეფუთვაც ამ იდეას ასახავს, შესაბამისად, დიზაინიც მრავალფეროვანია, ცოცხალი ფერებითა და ფორმებით.

BOG
BOG

ამ ყველაფრის სრულყოფაში მოყვანა საერთაშორისო დიზაინის სტუდია WeWantMore-მა გადაწყვიტა, რომელთა შემოქმედებით ხედვას იმგვარი ცნებების გაღვიძება აძლიერებს, როგორებიცაა ბედნიერება, აღელვება და სურვილი… მათ მიერ შექმნილი შეფუთვა კი ჰაინეკენის გლობალური ყოფის აღნიშვნას ემსახურება, შესაბამისად, მრავალი ენისა და კულტურის ასპექტებს ასახავს იმ ქვეყნებიდან, რომლებშიც ჰაინეკენია წარმოდგენილი.

დაიბრუნე 40% Gemo Fest-ზე თიბისის ბარათით გადახდისას

#სადანროგორ გავერთოთ 14-16 ივნისს — ღონისძიებების კალენდარი