in

ასეთია ცხოვრება ვიდეოზარების ეპოქაში… – Heineken-ის სახალისო ვიდეორგოლი

აქტიური ონლაინ კომუნიკაცია, როცა ურთიერთობის სხვა საშუალებებს მოკლებულები ვართ, არც ისე მარტივია. ვიდეოზარებს თავისი პატარა თავსატეხები ახლავს. ხან გაჯეტის კომფორტულად მოთავსება ჭირს, ხან – ოჯახის წევრების ხმაური გვაფერხებს და ხანაც – კავშირი. “ჰეინეკენი” სალამს უძღვნის ყველას, ვინც გამონახა საშუალება და ვიდეოკომუნიკაცია მოხერხებულად შეძლო. სიუჟეტი დანტე მარჩის That’s Life-ის ფონზე ვითარდება. “ეს თავშეყრის საუკეთესო ვერსია შეიძლება არ არის, მაგრამ ეს საუკეთესო საშუალებაა თავშეყრისას” – ნათქვამია ვიდეორგოლის დასასრულს. კამპანიაზე სააგენტომ Publicis Italy იმუშავა.

ევექსი ჰოსპიტლები, დაანონსებული სამედიცინო მხარდაჭერის პროგრამის მიმართ მაღალი ინტერესის გამო, მომხმარებლებს დასარეგისტრირებლად დამატებით პლატფორმას სთავაზობს

Airbnb-მ და Bumble-მა კარანტინში მყოფი შეყვარებულებისთვის უფასო რომანტიკული გამოცდილება შექმნა