Heineken-მა უალკოჰოლო ლუდის პოპულარიზაციასთან დაკავშირებით რეკლამა გამოუშვა. კამპანია The Driver’s Fridge-ის ფარგლებში, სინგაპურელებს საჭესთან დაჯდომამდე ცივი ლუდის დალევა შეუძლიათ. რასაკვირველია, ბრენდი მანქანის ნასვამ მდგომარეობაში ტარებას არ გულისხმობს – Heineken 0.0 უალკოჰოლო სასმელია. თუმცა, იმისათვის, რომ მაცივართან წვდომა მხოლოდ სამიზნე სეგმენტს ჰქონდეს, Heineken-მა მასზე სპეციალური საკეტი განათავსა, რომლის გაღებაც ავტომობილის გასაღებითაა შესაძლებელი. კამპანიაზე სააგენტო Publicis Singapore-მა იმუშავა.
უფასო ლუდი მძღოლებისთვის – Heineken 0.0-ის რეკლამა
