29
Jul
2013

“Heineken”–ის პაემანი

29 Jul 2013

კობი
კობი


ამჯერად კანის ფესტივალის, Creative Effectiveness Lions კატეგორიაში გამარჯვებულ სარეკლამო კამპანიას წარმოგიდგენთ, რომელიც  ჰეინეკენს (Heineken) ეკუთვნის.

ამ სარეკლამო კამპანიაზე სააგენტო Wieden + Kennedy (ამსტერდამი) იზრუნა.   Heineken–ის კამპანია  «The Legendary Journey» 2012 წლის Cannes Lions-ის  ოქროს მფლობელი გახლდათ. მთელი წლის მანძილზე  ‘ლეგენდად” ქცეული სარეკლამო კამპანია სატელევიზიო, ინტერაქტიული და ვირუსული ვიდეოებით თითქმის მთელი მსოფლიოს მასშტაბით მოქმედებდა. სწორედ ეს გლობალური პლატფორმა გახდა ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მიზეზი 2013 წელს Creative Effectiveness Lions-ის მოპოვებისა.

Creative Effectiveness Lions-ს ნომინაციას, სხვა ნომინაციებთან შედარებით განსხვავებული წესები აქვს. მასში მონაწილეობის მიღება მხოლოდ მათ შეუძლიათ, ვინც წინა წლის პრიზიორები იყვნენ.

სააგენტო:Wieden + Kennedy

მთლიანი კამპანიის სანახავად გადადით ლინკზე –  www.theheinekencompany.com

დამატებით: The Legendary Journe – The Making Of

 

განხილვა