in

Heineken-ის კამპანია — 190-ზე მეტი ქვეყანა და ერთი ვარსკვლავი

Heineken 2024 წლის პარიზის ოლიმპიურ თამაშებს ახალი სარეკლამო კამპანიითა და ლუდის ქილების ახალი შეფუთვით ხვდება. ეს თვალწარმტაცი დიზაინი მსოფლიო კულტურული მრავალფეროვნების ერთგვარი ზეიმია, რომელიც Heineken-ის საკულტო ვარსკვლავის ქვეშ არის გაერთიანებული.

BOG
BOG

კამპანია შექმნილია ანტვერპენში დაფუძნებული სააგენტო WeWantMore-ის მიერ. ახალი ქილა და ბოთლები ეხმიანება და გამოხატავს სხვადასხვა ქვეყნის კულტურას, სადაც Heineken-ის დაგემოვნება არის შესაძლებელი. 

სლოგანი — „190-ზე მეტი ქვეყანა და ერთი ვარსკვლავი“ — ასახავს კომპანიის მისიას: დააკავშიროს ხალხი მთელი მსოფლიოს მასშტაბით ლუდის უნივერსალური ენის მეშვეობით. ეს არის შეხსენება, რომ მიუხედავად კულტურული განსხვავებულობისა, ჩვენ ყველას შეგვიძლია ავწიოთ ლუდის ქილა საერთო გამოცდილების მისაღებად.

21 წლის მსოფლიო ჩემპიონი — გიორგი სარდალაშვილი პარიზის ოლიმპიური თამაშების წინ

„ნეოგაზის” საზაფხულო აქცია ავტომფლობელებისთვის