Heineken 2024 წლის პარიზის ოლიმპიურ თამაშებს ახალი სარეკლამო კამპანიითა და ლუდის ქილების ახალი შეფუთვით ხვდება. ეს თვალწარმტაცი დიზაინი მსოფლიო კულტურული მრავალფეროვნების ერთგვარი ზეიმია, რომელიც Heineken-ის საკულტო ვარსკვლავის ქვეშ არის გაერთიანებული.
კამპანია შექმნილია ანტვერპენში დაფუძნებული სააგენტო WeWantMore-ის მიერ. ახალი ქილა და ბოთლები ეხმიანება და გამოხატავს სხვადასხვა ქვეყნის კულტურას, სადაც Heineken-ის დაგემოვნება არის შესაძლებელი.
სლოგანი — „190-ზე მეტი ქვეყანა და ერთი ვარსკვლავი“ — ასახავს კომპანიის მისიას: დააკავშიროს ხალხი მთელი მსოფლიოს მასშტაბით ლუდის უნივერსალური ენის მეშვეობით. ეს არის შეხსენება, რომ მიუხედავად კულტურული განსხვავებულობისა, ჩვენ ყველას შეგვიძლია ავწიოთ ლუდის ქილა საერთო გამოცდილების მისაღებად.